کد خبر : 1826582 | 07 خرداد 1401 ساعت 19:43 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

درخشان امیدوار به آینده در روزهای سخت

تیم فوتبال سایپا در سه بازی اخیر به سه تساوی دست پیدا کرده و در دو بازی انتهایی فصل برای فرار از سقوط می‌جنگد.

درخشان امیدوار به آینده در روزهای سخت

به گزارش "ورزش سه"، پس از باخت نارنجی‌پوشان در انزلی بود که مدیران باشگاه حمید درخشان را به‌عنوان سرمربی جدید تیم معرفی کردند. مربی‌ای که با تجربیات فراوان حالا در سه مسابقه در کنار سایپا بوده و حالا دو مسابقه بسیار حساس و سرنوشت‌ساز دیگر را در پیش دارد.
سایپایی‌ها در اولین حضور درخشان به مصاف شاهین شهرداری بوشهر رفتند که با تساوی بدون گل تمام شد و سپس در تبریز مقابل ماشین سازی به تساوی سه بر سه دست یافتند. درنهایت آنها روز گذشته نیز با ارائه یک بازی هجومی در خانه مقابل آرمان گهر که برای صعود می‌‎جنگید به تساوی یک بر یک دست یافتند.
این نتایج سبب شده تا حالا در فاصله دو هفته مانده تا پایان مسابقات سایپا در جدول مسابقات لیگ دسته اول 37 امتیازی و در رتبه چهاردهم قرار داشته باشد؛ جایی که آنها خطر سقوط را احساس می‌کنند و دو بازی دشوار را در ادامه مقابل رایکا در بابل و سپس شهرداری همدان در تهران در پیش دارند.

1717145
حمید درخشان که یک بازیکن درخشان در دوران بازی و یک مربی باتجربه محسوب می‌شود، این روزها تمام توان فنی و روانی خودش را به‌کار گرفته تا سایپا که روزهای سختی را تجربه می‌کند، در جدول رده‌بندی حفظ کند و در مصاحبه خود پس از مساوی مقابل آرمان گهر نیز با روحیه از شرایط تیمش حرف زد و اینکه نارنجی‌پوشان در مسیر صعودی قرار دارند.
با قطعی شدن سقوط ماشین سازی و شاهین شهرداری بوشهر، چهار تیم همچنان رقابت فشرده‌ای برابر ماندن در جدول دارند که در این بین دیدار سایپا و رایکا که هفته آینده در بابل برگزار خواهد شد بسیار تعیین کننده است و باید دید شاگردان درخشان با چه نتیجه‌ای این شهر را ترک خواهند کرد.

دیدگاه‌ها