کد خبر : 1826591 | 07 خرداد 1401 ساعت 20:08 | 35.2K بازدید | 10 دیدگاه

معمای تمیروف، حنانوف و صفروف؛

یحیی دو خارجی پرسپولیس را خط می‌زند؟

به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی قصد دارد نام دو بازیکن خارجی تیمش را در لیست مازاد قرار بدهد.

یحیی دو خارجی پرسپولیس را خط می‌زند؟

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی به استقبال دو بازی پایانی خود در لیگ برتر می‌رود که از ظاهر امر مشخص است که سرخ‌پوشان پنجره تابستانیِ شلوغی را تجربه می‌کنند و علاوه بر فهرست ورودی پرتعداد، لیست مازاد متراکمی را هم خواهند داشت.

یکی از علامت سوال‌های مهم پرسپولیس برای لیگ بیست و یکم، فهرست خارجی‌های این تیم است. طبق قانون ۳ بازیکن خارجی به‌همراه یک بازیکن خارجی آسیایی می‌توانند در فهرست لیگ برتری هر تیم قرار بگیرند که برای پرسپولیس وحدت حنانوف، منوچهر صفروف و شرزود تمیروف این نفرات هستند.

نکته مثبت درباره آنها این است که برای فصل جدید هیچ‌یک در لیست بزرگسالان قرار نخواهند گرفت و حتی شرزود تمیروف نیز به فهرست زیر ۲۵ سال می‌رود اما حتی همین موضوع هم باعث نشده تا حضورشان برای فصل جدید قطعی باشد.

1717155

باتوجه به عملکرد نه‌چندان مثبت این سه بازیکن و به خصوص عملکرد ضعیف تمیروف و صفروف، به نظر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی تمایل دارد تا به جای آنها بازیکنان خارجی از خارج آسیا جذب کند.

اگرچه باتوجه به قرارداد یک ساله تمیروف و دو ساله تاجیک‌ها، جدایی آنها با جرایمی برای پرسپولیس همراه است اما یحیی ترجیح می‌دهد بازیکنانی باکیفیت بهتر را به‌خدمت بگیرد.

پرسپولیس در خط حمله علاوه بر تمیروف، حامد پاکدل، مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر را هم دارد و نکته جالب اینکه ممکن است برای فصل جدید با تغییر ۱۰۰ درصدی در این پست به میدان برود.

دیدگاه‌ها