کد خبر : 1826592 | 07 خرداد 1401 ساعت 20:13 | 20.4K بازدید | 1 دیدگاه

صلاح: شکست مقابل هری کین برایم دردناک بود

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول می‌گوید واگذاری یک رقابت در فصل گذشته باعث افزایش انگیزه‌های او شده است.

صلاح: شکست مقابل هری کین برایم دردناک بود

به گزارش "ورزش سه"، هری کین ستاره انگلیسی باشگاه تاتنهام فصل گذشته با یک گل بیشتر نسبت به محمد صلاح جایزه کفش طلای لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد. مهاجم تاتنهام همچنین بیشترین پاس گل را در فصل گذشته از خود به ثبت رساند اما محمد صلاح در این فصل توانست جبران کند. ستاره مصری با 23 گل زده در کنار سون هیونگ مین جایزه کفش طلا را به‌دست آورد و با ثبت 13 پاس گل از این حیث نیز برترین بازیکن لیگ برتر بود.

محمد صلاح در مصاحبه‌ای پیرامون اتفاقاتی که باعث شده انگیزه او برای درخشش در این فصل افزایش پیدا کند صحبت کرده است. ستاره مصری لیورپول در این‌باره گفت: "نمی‌توانم بگویم که وقتی با لیورپول قرارداد امضا کردم انتظار داشتم سه کفش طلا به‌دست بیاورم. با این حال سال اول و هنگامی که با هری کین رقابت داشتم با خودم گفتم که شانس زیادی برای بردن آن دارم. 

1717157

بنابراین وقتی من آن را از کین بردم و او دو سال قبل آن را برده بود، به تعطیلات رفتم و گفتم چرا که نه؟ تو آن را از کین گرفتی و او حالا بار دیگر بهترین گلزن است، پس برای بار دوم امتحانش کن. من سال دوم این جایزه را بردم و بعد از آن با خودم گفتم که باید چهار، پنج بار این کار را انجام دهم."

صلاح در ادامه گفت: "به‌مدت پنج سال همیشه برای کسب این جایزه رقابت کرده‌ام. سال گذشته در آخرین بازی مقابل کین شکست خوردم. سال گذشته دردناک بود، این چیزی بود که من را تشویق کرد تا امسال همان چیزی باشم که الان هستم. من معتقدم که فصل گذشته کلاً برای تیم ما خوب نبود اما این که در بازی آخر به‌خاطر یک گل کفش طلا را ندارم، این اصلا خوب نیست. من خیلی انگیزه داشتم، در تابستان دیوانه‌وار کار می‌کردم. گفتم سال آینده می‌خواهم هر دو عنوان آقای گلی و بیشترین پاس گل را ببرم."
 

1715652

دیدگاه‌ها