کد خبر : 1826595 | 07 خرداد 1401 ساعت 20:21 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

رایکا بیش از همیشه در خطر سقوط

روز گذشته یکی از بازی‌هایی حساس لیگ دسته اول میان خوشه طلایی و رایکای بابل برگزار شد.

رایکا بیش از همیشه در خطر سقوط

به گزارش "ورزش سه "، در این مسابقه شاهد دو بازگشت بودیم. ابتدا این شاگردان پیروز قربانی بودند که پس از دریافت گل اول توانستند به بازی بازگردند و با دو گل از خوشه طلایی ساوه که طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده، پیش بیفتند ولی در ادامه دو گل دیگر از تیم میزبان حساب کار را از دست رایکایی‌ها گرفت تا با از دست دادن این امتیازات شرایط سختی در مصاف با سایپا پیدا کنند.
همزمان با مصاف رایکا مقابل خوشه طلایی، ویستاتوربین در کرمان به مصاف مس شهربابک رفته بود و سایپا هم در تهران از دیگر تیم استان کرمان، آرمان گهر پذیرایی می‌کرد؛ دو دیداری که با تساوی تمام شد و این فرصت برای شاگردان پیروز قربانی وجود داشت که با پیروزی در دیدار مقابل خوشه طلایی که انگیزه‌ای هم نداشت، از ویستاتوربین و سایپا در جدول رده بندی پیش بیفتند، اما شاگردان حکیمی بدون توجه به جایگاه‌شان در جدول جوانمردانه و با تمام وجود بازی کردند، تا سه امتیاز را به نام خودشان بزنند.
با این نتایج حالا رایکا در فاصله دو هفته مانده تا پایان رقابت‌ها با 35 امتیاز در رتبه شانزدهم قرار گرفته و پس از این تیم به‌ترتیب ویستاتوربین و سایپا با 37 امتیاز قرار دارند. 
نماینده بابل در دو بازی آینده به‌ترتیب باید مقابل سایپا در خانه و شمس آذر در قزوین بازی کند؛ دو دیداری که نتیجه آنها با توجه به 38 امتیازی بودن نماینده قزوین، در تعیین سومین سقوط کننده پس از شاهین و ماشین‌سازی بسیار اثرگذار خواهد بود و پیروز قربانی ماموریتی بسیار سخت را برای حفظ رایکا در لیگ دسته اول در پیش خواهد داشت.

دیدگاه‌ها