کد خبر : 1826597 | 07 خرداد 1401 ساعت 20:30 | 63.4K بازدید | 3 دیدگاه

خروج بازیکنان شبیه به امباپه از لیست خرید رئال!

به نظر می‌رسد رئال مادرید برنامه‌ای برای جذب ریچارلیسون و رافائل لیائو ندارد.

خروج بازیکنان شبیه به امباپه از لیست خرید رئال!

به گزارش "ورزش سه"، پی‌اس‌جی یک بار دیگر در خارج از زمین برابر یک باشگاه اسپانیایی پیروز شد و این بار اجازه نداد کیلیان امباپه راهی رئال شود. پی‌اس‌جی سال 2017 نیز توانسته بود با قراردادی بهتر و پول بیشتر، امباپه را از رفتن به رئال منصرف کند و شنبه با وجود اینکه آینده امباپه در دستان خودش بود و به نظر می‌رسید با رئال تمام کرده، در نهایت او قراردادش را با پی‌اس‌جی سه سال دیگر تمدید کرد. 

1715913

هواداران رئال مادرید هنوز هم از شوک تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری‌سن ژرمن خارج نشده‌اند چرا که آنها فکر می‌کردند این بازیکن بعد از چند سال انتظار بالاخره در تابستان امسال راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد اما امباپه در چرخشی عجیب تصمیم گرفت قرارداد خود را با پاری‌سن ژرمن تمدید کند.

بعد از ناکامی رئال مادرید در جذب ستاره فرانسوی بلافاصله شایعات درباره گزینه‌های جدید این تیم اوج گرفت. در ابتدا گفته شد که کارلو آنچلوتی علاقه زیادی به همکاری دوباره با ستاره باشگاه اورتون یعنی ریچارلیسون دارد. همچنین بعد از نمایش‌های درخشان رافائل لیائو در ترکیب میلان و انتخاب او به‌عنوان بازیکن فصل سری آ از ستاره پرتغالی نیز به‌عنوان گزینه محبوب لوس بلانکوس نام برده شد.

1716800

در همین راستا خبرنگار مطرح ایتالیایی یعنی جان‌لوکا دی مارتزیو مدعی شده که اخیراً جلسه‌ای در باشگاه رئال مادرید برگزار شده و خروجی‌اش این بوده که آنها در نقل و انتقالات تابستانی امسال بازیکنی شبیه به کیلیان امباپه را به‌خدمت نگیرند بنابراین جذب ریچارلیسون و لیائو کاملاً منتفی است. 
 

دیدگاه‌ها