کد خبر : 1826600 | 07 خرداد 1401 ساعت 21:11 | 17.5K بازدید | 1 دیدگاه

میسون مونت:

برای تماشای فینال چمپیونزلیگ هیجان زده هستم

میسون مونت، ستاره انگلیسی چلسی، می‌گوید بازی فینال امشب بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

برای تماشای فینال چمپیونزلیگ هیجان زده هستم

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی دیگر بالاخره انتظارها پایان خواهد یافت و دو تیم رئال مادرید و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند؛ این بازی به میزبانی شهر پاریس و در ورزشگاه استادو فرانس برگزار خواهد شد. رئال مادرید در این مسابقه به دنبال کسب چهاردهمین جام چمپیونزلیگ خود خواهد بود، در حالی‌که شاگردان یورگن کلوپ انگیزه‌های زیادی برای انتقام فینال چهار سال پیش دارند که با شکست برابر تیم زین الدین زیدان از کسب عنوان قهرمانی بازماندند.

چلسی یکی از تیم‌هایی بود که رئال مادرید در راه رسیدن به فینال به شکل شگفت انگیزی آنها را شکست داد. آبی‌ها بازی رفت را 3-1 در خانه شکست خورده بودند اما در دیدار برگشت با نتیجه 3-0 در سانتیاگو برنابئو از پر افتخارترین تیم اروپا پیش افتادند؛ در حالی‌که چلسی در آستانه صعود به نیمه نهایی قرار داشت، رئال مادرید با گل رودریگو به بازی برگشت. در وقت‌های اضافه نیز کریم بنزما گل دوم لوس بلانکوس را به ثمر رساند تا تیم کارلو آنچلوتی در نیمه نهایی حریف منچسترسیتی شود.

1717183

میسون مونت، ستاره انگلیسی چلسی، درباره دیدار فینال که امشب بین دو تیم رئال مادرید و لیورپول برگزار می‌شود می‌گوید: "من مطمئن نیستم که شرایط در این بازی چطور پیش خواهد رفت. بدیهی است که این یک بازی فوق العاده محسوب می‌شود بنابراین برای تماشای آن خیلی هیجان زده هستم.  کاش ما (چلسی) در آنجا حضور داشتیم اما به هر حال بازی خوبی خواهد بود و خواهیم دید که نهایتاً چه تیمی برنده می‌شود."

دیدگاه‌ها