کد خبر : 1826602 | 07 خرداد 1401 ساعت 21:15 | 110.3K بازدید | 14 دیدگاه

سرمربی پرسپولیس علیه بی انضباطی

قلم قرمز یحیی روی نام عالیشاه، سیدجلال و فرجی

سه بازیکن پرسپولیس به دلیل بی انضباطی در آستانه بازی با شهرخودرو، از لیست این تیم خط خوردند.

قلم قرمز یحیی روی نام عالیشاه، سیدجلال و فرجی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس خود را مهیای جدال معوقه هفته بیست و نهم می‌کند، سرمربی سرخپوشان به واسطه حضور در بازی والیبال سه بازیکن این تیم، نام آنها را از لیست این بازی خط زد.

سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و فرشاد فرجی سه بازیکنی هستند که روز گذشته در بازی والیبال دستگرمی حضور یافتند و انتشار تصاویری از آن از سوی علیرضا بیرانوند باعث شد تا با نظر یحیی گل محمدی از لیست بازی با شهرخودرو خط بخوردند و برای این بازی در جمع سرخپوشان حاضر نخواهند بود.

سرمربی پرسپولیس که نشان داده در این فصل به دنبال مبارزه با بی انضباطی در تیمش است، پیش از این نیز اقدامات مشابهی را شکل داده بود. مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس آخرین بازیکنی بود که پیش از این با تنبیه انضباطی از سوی کادرفنی به واسطه حضور در جشن قهرمانی نساجی از حضور در تمرینات منع شده بود و بعد از حضور در جلسه انضباطی و کسر قرارداد به اردوی این تیم بازگشت. علیرضا ابراهیمی نیز در ابتدای فصل به دلیل اعتراض نسبت به نیمکت نشینی در چند بازی از حضور و همراهی این تیم محروم شده بود.

با این حال بعید به نظر می‌رسد کادرفنی تصمیم سختی در خصوص دو کاپیتان تیمش اتخاذ کند و باید منتظر پایان دیدار با شهرخودرو و بازگشت آنها به تمرینات بود.

دیدگاه‌ها