کد خبر : 1826608 | 07 خرداد 1401 ساعت 22:45 | 7.6K بازدید | 3 دیدگاه

اوبامیانگ: ناراحت شدم که آرسنال سهمیه CL نگرفت

پیر امریک اوبامیانگ از ناکامی تیم سابقش در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ابراز ناراحتی کرد.

اوبامیانگ: ناراحت شدم که آرسنال سهمیه CL نگرفت

به گزارش "ورزش سه"، پیر امریک اوبامیانگ در 163 بازی که برای آرسنال انجام داد، 92 گل برای این تیم به ثمر رساند اما بعد از مشکلاتی که بین او و میکل آرتتا به وجود آمد نهایتاً این بازیکن تصمیم گرفت که در نقل و انتقالات زمستانی از جمع توپچی ها جدا شده و راهی بارسلونا شود. ستاره گابنی در ماه های ابتدایی حضور خود در بارسا عملکرد خوبی داشته و در نیم فصل دوم یک بازیکن کلیدی در تیم ژاوی به حساب می‌آمد.

1693122

پیر امریک اوبامیانگ فصل آینده با لباس بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد یافت، این در حالی است که تیم سابق او یعنی آرسنال در هفته های آخر در جنگ کسب سهمیه چمپیونزلیگ از تاتنهام شکست خورد؛ موضوعی که ناراحتی اوبامیانگ را در پی داشته و این ستاره گابنی ابراز امیدواری کرده که آرسنال در فصل آینده روزهای بهتری را هم تجربه کند.

اوبامیانگ در واکنش به ناکامی آرسنال در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا گفت: "واقعا آنها به قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول بسیار نزدیک بودند. فکر می‌کنم آنها پیشرفت‌ زیادی کردند و من کمی ناراحت هستم زیرا می‌خواستم آنها را در لیگ قهرمانان اروپا ببینم. من دوستان زیادی در آنجا دارم. با این وجود من برای آنها در رقابت های فصل آینده بهترین‌ها را آرزو می کنم. بدیهی است که فکر می‌کنم بازگشت آن ها به رقابت های لیگ اروپا نیز اتفاق خوبی خواهد بود. امیدوارم که بتوانند در این مسابقات به قهرمانی دست پیدا کنند‌."

1715629

دیدگاه‌ها