کد خبر : 1826625 | 08 خرداد 1401 ساعت 03:06 | 23.7K بازدید | 13 دیدگاه

از آغاز تا همین امروز با بوی قهرمانی؛

هت‌تریک رئال در پاریس؛ این شهر رویایی!

رئال سومین قهرمانی اروپایی‌اش را در شهر پاریس جشن گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب موفق شد با تک گل وینیسیوس ژوزه جونیور از سد لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 بگذرد و برای چهاردهمین بار قهرمان شود.

رئال با این تعداد قهرمانی، باز هم در فوتبال اروپا دست نیافتی‌تر شد و به نظر نمی رسد که در یک دهه پیش رو نیز، هیچ تیمی در قاره سبز بتواند به ویترین افتخارات قاره ای تیم پایتخت نشین اسپانیا حتی نزدیک شود!

رئال مادرید قهرمانی در اروپا را از فصل 56-1955 شروع کرد. این تیم طعم اولین جام قاره ای را در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس چشید و اینک بعد از بیش از نیم قرن، جشن چهاردهمین قهرمانی خود را در این ورزشگاه برپا کرده است.

1717339

کهکشانی ها امسال با فتح UCL با غلبه بر لیورپول، تعداد قهرمانی های اروپایی خود در شهر پاریس را به عدد سه رساندند تا این شهر، به شهری رویایی و پرجام برای آنها تبدیل شود. 

رئالی ها امشب خیلی خوش شانس بودند که کورتووا، بهترین نمایش این چند وقت اخیر خود را داشت و با 9 سیو موفق، یک تنه راه دروازه تیمش را به روی مهاجمان حریف بست. آنها با سوپر گل زیزو به لورکوزن در سال 2001، قهرمانی دوم خود در پاریس را جشن گرفته بودند و خیلی به جو این شهر و خوش یمنی آن ناآشنا نبودند.

دیدگاه‌ها