کد خبر : 1826630 | 08 خرداد 1401 ساعت 03:25 | 48.2K بازدید | 24 دیدگاه

کورتوا: هیچکس نمی‌توانست این جام را از من بگیرد

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، از این که توانسته با این تیم جام قهرمانی را به دست آورد ابراز خوشحالی کرد.

کورتوا: هیچکس نمی‌توانست این جام را از من بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه شب در دیدار فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه استادو فرانس پاریس به مصاف لیورپول رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
تیبو کورتوا ستاره بی چون و چرای تیم کارلو آنچلوتی در این بازی بود و توانست یکی از بهترین نمایش‌های خودش در چند سال اخیر را برابر لیورپول ارائه کرده و نقش مهمی در قهرمانی تیمش در این رقابت‌ها ایفا کند. 
او پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« در طول این سال‌ها بسیار تلاش کردم تا توانستم به باشگاه محبوبم بیایم. روز گذشته هم گفتم از این که در سمت درست تاریخ قرار دارم بسیار خوشحال هستم. بسیاری در توییتر خصوصا از هواداران لیورپول به من گفتند که باید فروتن باشم. من به این جام برای زندگی حرفه‌ای خودم و به منظور کسب احترام برای اسم خودم نیاز داشتم چون فکر می‌کنم به اندازه کافی به من احترام نمی‌گذارند، خصوصا در انگلیس.»

 

1717350


این بازیکن با اشاره به مسیر سختی که رئال در این رقابت‌ها طی کرد، اضافه کرد:« من پس از فصلی بسیار عالی که به اندازه کافی خوب نبودم بسیار مورد انتقاد قرار گرفتم اما به عملکرد این تیم افتخار می‌کنم و وقتی آنها به من نیاز داشتند به دادشان رسیدم. ما بهترین باشگاه‌های جهان را شکست دادیم. امسال برابر سیتی و لیورپول که این فصل در لیگ برتر باورنکردنی بودند پیروز شدیم.»
این دروازه‌بان بلژیکی با اشاره به لحظات سختی که در این بازی پشت سر گذاشت ادامه داد:« تمام توپ‌هایی که از محمد صلاح و سادیو مانه گرفتم دشوار بود اما بازیکنان دیگر هم کمکم کردند. امروز واقعا هیچکس نمی‌توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان را از من بگیرد.»

 

1717351


کورتوا در پاسخ به این سوال که بهترین مهارش در بازی امروز روی کدام توپ بوده اظهار داشت:« توپ صلاح، چون او از چند متر دورتر شرایط را در نظر داشت و می‌دانست که توپ به کجا می‌رود. این دیوانه‌وار بود. من باورش نمی‌کردم. وقتی داور بازی پنج دقیقه وقت اضافه گرفت من تعجب کردم و گفتم چرا پنج دقیقه وقتی هیچ اتفاقی نیفتاده است.»
دروازه‌بان رئال مادرید در پایان اضافه کرد:« از برادرم عذرخواهی می‌کنم که فردا مراسم ازدواجش را برگزار خواهد کرد اما من نمی‌توانم آنجا در کنارش باشم.»

دیدگاه‌ها