کد خبر : 1826631 | 08 خرداد 1401 ساعت 03:35 | 72.2K بازدید | 22 دیدگاه

به خودمان ایمان داشتیم

پیام آنچلوتی پس از قهرمانی؛ این است رئال مادرید

مربی ایتالیایی رئال اطمینان و ایمان به خود را یکی از مهمترین دلایل قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ می داند.

پیام آنچلوتی پس از قهرمانی؛ این است رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از 4 سال یک بار دیگر بر بام فوتبال اروپا ایستاد و توانست با شکست لیورپول، قهرمانی شماره 14 خود در چمپیونزلیگ را جشن بگیرد. کارلو آنچلوتی سال 2014 توانسته بود رئال را قهرمان کند و امسال هم موفق به تکرار همان موفقیت شد. این چهارمین قهرمانی کارلتو در چمپیونزلیگ بود تا رکورددار شود.

1717324

 

مرد ایتالیایی در پایان بازی گفت:« از یک بازی دشوار به سلامت خارج شدیم. نیمه اول کمی سختی کشیدیم ولی تلاش و تعهد تیمی مثال زدنی و کامل بود. بسیار بسیار خوشحالم. برای بازی برنامه خاصی داشتیم و همه چیز به درستی اجرا شد. در دفاع عالی بودیم و البته لیورپول شانس های زیادی هم داشت ولی در مجموع برنامه ما موفقیت آمیز بود.»

نمایشی به خوبی آنچه کورتوا در بازی فینال انجام داد، دیده‌اید؟« بله، دیده ام. کورتوا در بازی های قبلی. فصلی عالی‌ای داشت و باید بگویم این رئال مادرید است و تمام. (کارلتو به تقلید از امباپه و به زبان فرانسوی این جمله را گفت.»

1717326

 

قهرمانی غیرمنتظره:« ما دست به کاری زدیم که برای بسیاری تصورش مشکل بود. کسی در ابتدا برای ما شانس قهرمانی قائل نبود ولی من به این تیم و بازیکنان ایمان داشتم. راه بازی در لیگ قهرمانان را بلدیم و با ایمان به خود قهرمان شدیم.»

جشن قهرمانی:« نمی دانم چطور خواهد بود ولی طبعا با هواداران جشن می گیریم.»

دیدگاه‌ها