کد خبر : 1826633 | 08 خرداد 1401 ساعت 08:10 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

به خاطر برگزاری جام تختی در تنکابن با اشتیاق خاصی تمرین می‌کنم

الهی: برای مدال 2 رده سنی انگیزه دارم

ملی‌پوش وزن 70 کیلوگرم ایران در سال 2021 گفت: هر چند یونس امامی ملی‌پوش اول 74 کیلو شده است اما من هم برای کسب دوبنده تیم ملی در دو رده سنی دیگر شانس دارم.

الهی: برای مدال 2 رده سنی انگیزه دارم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، عرفان الهی درمورد اینکه در جام تختی نیز در وزن 74 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت، اظهار داشت: دوست نداشتم دیگر وزن کم کنم، هرچند در 74 کیلو هم زیر وزن هستم اما باز ترجیح می‌دهم در یک وزن بالاتر کشتی بگیرم. برای 70 کیلوگرم چند کیلو باید کم می‌کردم و این وضعیت را دوست نداشتم.

وی ادامه داد: در قهرمانی کشور در 74 کیلو کشتی گرفتم و طبق چرخه بازگشت به وزن سابق باعث می‌شود از چرخه خارج شوم. وقتی وزنت را تغییر دادی دیگر باید در همان وزن ادامه دهی که شانس داشته باشی.

الهی در مورد اینکه در وزن 74 کیلوگرم ملی‌پوش انتخاب شده و او با چه انگیزه‌ای به دنبال قهرمانی در جام تختی است، تأکید کرد: یونس امامی نفر اول این وزن است، اما من هم هنوز شانس حضور در مسابقات جوانان جهان، امیدهای جهان و بازی‌های کشورهای اسلامی را دارم. برای یونس امامی که ملی‌پوش اول این وزن است دعا می‌کنم و امیدوار هستم با کسب مدال در مسابقات جهانی صربستان دل مردم را شاد کند. من هم با توجه به سنم، شانس کسب مدال در دو رده سنی جوانان و امید را دارم.

این کشتی‌گیر 19 ساله تنکابنی با اشاره به اینکه برگزاری جام تختی در شهر او انگیزه مضاعفی برایش ایجاد کرده است، گفت: من و مجتبی گلیج در شهر خودمان کشتی می‌گیریم. فکر می‌کنم برایم خوش‌یمن باشد. ضمن اینکه در شهر خودم، در حضور همشهریان و خانواده باید تلاش بیشتری داشته باشم که ناامیدشان نکنم. می‌خواهم با کسب مدال طلای جام تختی، خوشحال‌شان کنم. از وقتی که فهمیدم مسابقات در شهر ما برگزار می‌شود دو سه ماه است که با شور و اشتیاق خاصی تمرین می‌کنم که بهترین نتیجه را در جام تختی بگیرم.

دیدگاه‌ها