کد خبر : 1826640 | 08 خرداد 1401 ساعت 09:39 | 41.6K بازدید | 9 دیدگاه

تبریک راموس به رئال: باورنکردنی هستید! (عکس)

سرخیو راموس، ستاره سابق رئال مادرید، قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان را تبریک گفت.

تبریک راموس به رئال: باورنکردنی هستید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار فینال لیگ قهرمانان این فصل در ورزشگاه استادو فرانس به مصاف لیورپول رفت و با یک گل برابر این تیم به پیروزی رسید. 
رئال مادرید با این قهرمانی توانست تعداد جام‌هایش در رقابت‌های لیگ قهرمانان را به عدد 14 برساند تا بار دیگر رکورد خودش در این رقابت‌ها را بهبود ببخشد. 
راموس که پیش از این سابقه کسب چهار قهرمانی با این باشگاه اسپانیایی را داشت، تابستان سال گذشته پس از پایان مهلت قراردادش با رئال از این باشگاه جدا شده و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن پیوست. 
با این حال ارتباط نزدیک این بازیکن با رئال و علاقه قلبی او به این باشگاه بر هیچکس پوشیده نیست و او نیز بارها در طول این مدت این موضوع را به نمایش گذاشته است. 

 

1717368


این مدافع اسپانیایی که برای سپری کردن تعطیلات تابستانی در اسپانیا به سر می‌برد، شب گذشته پس از پایان بازی نیز با انتشار تصویری در استوری اینستاگرام و همچنین صفحه رسمی توییترش قهرمانی تیم سابق خود را تبریک گفت. 
راموس در این استوری و توییت مشترک نوشت:« باورنکردنی هستی رئال مادرید. برای این که بار دیگر تاریخ‌سازی کردید به شما تبریک می‌گویم. تبریک به خاطر فتح چهاردهمین لیگ قهرمانان.»
شاگردان کارلو آنچلوتی شب گذشته در دیداری که با 36 دقیقه تاخیر آغاز شد موفق شدند با تک گل وینیسیوس جونیور دروازه حریف را باز کنند و با همین نتیجه بار دیگر پس از چهار سال لیورپول را در فینال لیگ قهرمانان شکست داده و جام را بالای سر ببرند.

دیدگاه‌ها