کد خبر : 1826645 | 08 خرداد 1401 ساعت 10:11 | 44.2K بازدید | 24 دیدگاه

سختکوش‌ترین، شایسته‌ترین و بهترین

یادداشت: رئال دیگر چه باید می‌کرد؟

رئال مادرید شب گذشته با قهرمانی در لیگ قهرمانان بار دیگر تاریخ‌ساز شد.

یادداشت: رئال دیگر چه باید می‌کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه استادو فرانس به مصاف لیورپول رفت و با تک گل وینیسیوس جونیور به پیروزی رسید تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 
شاگردان کارلو آنچلوتی شایسته‌ترین تیم، سختکوش‌ترین و بهترین تیم برای کسب این جام قهرمانی بودند و با جامی که شب گذشته بالای سر بردند تعداد قهرمانی‌هایشان را به دو برابر میلان رساندند که با هفت قهرمانی در رده دوم قرار دارد. 
سال‌ها خواهد گذشت و رئال مادرید به فتح جام‌های مختلف ادامه خواهد داد اما مهم نیست که آنها در طول این مسیر چند جام قهرمانی را به برنابئوی جدید بیاورند، لیگ قهرمانان بازگشت‌های متوالی مانند گلی که راموس در دقیقه 92:48 به ثمر رساند تا همیشه به خاطر خواهد ماند. 

1717376

چون کاری که رئالی‌ها این فصل انجام دادند در حد و اندازه اسطوره‌ای این باشگاه و بازنویسی تاریخ با پایانی خوش در این لیگ قهرمانان بود. آنها باعث شدند که یوفا بتواند پرستیژ بیشتری برای رقابت رویایی خودش به دست آورد. 
بسیاری از کارشناسان پیش از این بازی همچنین مصمم بودند که لیورپول را شانس اصلی فتح این جام بدانند. آنها قادر به درک قدرت رئال مادرید در رقابت‌های اروپایی نبودند، طوری که انگار شکست پی اس جی، چلسی و منچسترسیتی برابر این تیم را ندیده بودند. 
این تیم باید چه کار دیگری انجام می‌داد؟ باید چه تیمی دیگری را از سر راه برمی‌داشت تا اعتماد آنها را جلب کند؟ اسطوره‌هایی مانند بنزما، مودریچ، کروس یا کارواخال که حالا پنج قهرمانی اروپا در کارنامه دارند، باید به آنها احترامی بی‌اندازه گذاشت. 
نزدیک به 42 دقیقه طول کشید تا لیورپول بفهمد که سرنوشتش از پیش تعیین شده است. آنها تیم برتر زمین بودند، چهار شوت در چارچوب داشتند و توانستند خودشان را بر جریان بازی دیکته کنند. 

1717375

تا این که رئال ناگهان خودش را نشان داد. بنزما دروازه حریف را باز کرد. پنج دقیقه طول کشید تا در نهایت مشخص شود که این گل مردود است اما هراس به جان شاگردان کلوپ افتاد. آنها بین دو نیمه در آینه به خودشان نگاه کردند و پی اس جی، چلسی و منچسترسیتی را دیدند. 
وینیسیوس پس از بازگشت به زمین گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند، بازیکنی که یک سال قبل از سوی بسیاری به سخره گرفته می‌شد اما امروز افتخار قرار گرفتن در بین برترین بازیکنان دنیا را دارد و با همکاری کورتوا که ثابت کرد بهترین دروازه‌بان دنیا در بهترین باشگاه دنیاست توانست سرنوشت این بازی را رقم بزند.

منبع:مارکا

دیدگاه‌ها