کد خبر : 1826648 | 08 خرداد 1401 ساعت 10:22 | 58.6K بازدید | 17 دیدگاه

بیانیه لیورپول علیه یوفا: ناامیدمان کردید!

باشگاه لیورپول با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اتفاقات شب گذشته فینال لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.

بیانیه لیورپول علیه یوفا: ناامیدمان کردید!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه استادو فرانس پاریس به مصاف رئال مادرید رفت و با نتیجه 0-1 شکست خورد تا دستش از جام قهرمانی کوتاه بماند. 
اتفاقات عجیبی که در بیرون از ورزشگاه رخ داد باعث شد که این بازی تحت الشعاع حواشی ایجاد شده قرار بگیرد. بر اساس اعلام یوفا به دلیل مشکلات امنیتی که پیش از بازی به وجود آمده بود، این دیدار با 35 دقیقه تاخیر آغاز شد.
بسیاری از رسانه‌ها اعلام کردند که حضور هواداران لیورپول بدون بلیت در ورزشگاه باعث ایجاد این تاخیر شد و یوفا قصد دارد که تا حضور کامل هوادارانی که برای این بازی بلیت تهیه کرده بودند بازی را برگزار نکند.
یوفا شب گذشته اعلام کرد که بعضی از هواداران لیورپول قصد داشتند با بلیت جعلی وارد ورزشگاه شوند و همین باعث شد که تعدادی از هوادارانی که بلیت اصلی را خریده بودند پشت گیت‌های ورودی بمانند و در نهایت نیروهای پلیس مجبور به استفاده از گاز اشک‌آور برای پراکنده کردن آنها شدند. 
حالا باشگاه لیورپول با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اتفاقات رخ داده اعتراض کرده است. در این بیانیه آمده:«ما از مشکلاتی که در هنگام ورود به ورزشگاه ایجاد شد و ناکارآمدی اقدامات امنیتی که هواداران لیورپول امشب در ورزشگاه استادو فرانس با آن روبرو شدند بسیار ناامید شدیم.» 
آنها در ادامه اضافه کرد:«این بزرگترین بازی در فوتبال اروپاست و هواداران نباید چنین صحنه‌هایی را که امشب شاهد آن بودیم تجربه کنند. ما رسما درخواست انجام تحقیقی رسمی برای مشخص شدن دلیل این اتفاقات غیرقابل قبول را داریم.»
گفته می‌شود درخواست تاخیر در شروع بازی از سوی مقامات  ارشد لیورپول به یوفا ارائه شده تا آنها بتوانند هوادارانی را که بیرون از ورزشگاه مانده بودند، برای تماشای بازی به استادو فرانس وارد کنند.

دیدگاه‌ها