کد خبر : 1826656 | 08 خرداد 1401 ساعت 10:50 | 6.7K بازدید | 5 دیدگاه

رای کمیته استیناف اعمال می شود

کنعانی زادگان در دوحه؛ تمرین می کند اما بازی نه!

محمد حسین کنعانی زادگان به خاطر بروز مسایل حاشیه‌ای در یکی از اردوهای تیم ملی به مدت دو جلسه از همراهی تیم ملی محروم شده است.

کنعانی زادگان در دوحه؛ تمرین می کند اما بازی نه!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به نیاز تیم ملی به این بازیکن در مسیر صعود به جام جهانی دوحه کمیته استیناف بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی رای صادره از سوی کمیته اخلاق را نهایی کرد و این بازیکن در دو مسابقه دوستانه تیم ملی در مسیر آماده سازی قادر به همراهی ایران نخواهد بود. با این وجود اسکوچیچ از این بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی در خرداد ماه دعوت بعمل آورده است. این دعوت موجب نقدهای بسیاری شد تاجاییکه برخی اظهار داشتند دعوت از این بازیکن توسط اسکوچیچ نقض رای صادره از سوی کمیته استیناف است.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا محمد حسین کنعانی زادگان با وجود محرومیت دو جلسه‌ای از سوی کمیته استیناف به اردوی تیم ملی دعوت شده است؟ گفت:« او طبق آخرین حکم کمیته استیناف دو جلسه از همراهی تیم ملی در بازی های دوستانه محروم است اما صلاحدید کادرفنی بر این است که در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد. او محرومیتی برای حضور در اردو ندارد.»

با توضیح داده شده از سوی محمد جواد پاینده، محمد حسین کنعانی زادگان، در صورتی که تیم ملی در خرداد ماه بازی دوستانه انجام دهد ایران را همراهی نخواهد کرد و هدف اسکوچیچ از دعوت او تنها شرکت در تمرینات و بودن در کنار ملی پوشان است.

تیم ملی 9 خرداد اردوی تدارکاتی خود را در دوحه برپا خواهد کرد و فدراسیون فوتبال بعد از لغو بازی دوستانه با کانادا در تلاش است یک یا دو بازی دوستانه با تیم های دیگر برای تیم ملی تدارک ببیند.

دیدگاه‌ها