کد خبر : 1826669 | 08 خرداد 1401 ساعت 11:25 | 39.9K بازدید | 11 دیدگاه

صندلی معروف آلابا به فینال هم آمد! (عکس)

داوید آلابا، مدافع رئال مادرید، خوشحالی معروفش را پس از پیروزی برابر لیورپول نیز تکرار کرد.

صندلی معروف آلابا به فینال هم آمد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار فینال لیگ قهرمانان به مصاف لیورپول رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید و جام قهرمانی را به دست آورد. 
داوید آلابا که تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد از بایرن مونیخ جدا شده و به این تیم ملحق شده بود، یکی از مهره‌های کلیدی کارلو آنچلوتی در رسیدن به این قهرمانی بود. 
این بازیکن اتریشی پس از پیروزی رئال مادرید برابر پاری سن ژرمن در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان که با هت‌تریک کریم بنزما همراه بود، یک صندلی سفید را بالای سر برد. 

 

1706813


او پس از بازی مدعی شد که از شدت خوشحالی دیوانه شده بود و این شادی را به صورت ناخودآگاه انجام داد اما در عین حال خواست نشان دهد که لیگ قهرمانان به رئال مادرید تعلق دارد و نشستن روی صندلی این تیم کار هر تیمی نیست. 
این خوشحالی پس از آن به خوشحالی خاص این بازیکن تبدیل شد و در جریان بسیاری از دیدارهای مهم و سرنوشت‌ساز این فصل رئال مادرید نیز تکرار شد تا کار به بازی شب گذشته رسید. 

 

1717408


این بار نیز پس از پیروزی 0-1 برابر لیورپول با تک گل وینیسیوس جونیور که چهاردهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان را برای این تیم به ارمغان آورد، این داوید آلابا بود که صندلی مخصوصش را در مراسم قهرمانی بالای سر برد تا یادآور خاطرات خوب و دیدارهای جذابی باشد که این تیم در طول این فصل پشت سر گذاشت تا بتواند به این مقام دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها