کد خبر : 1826686 | 08 خرداد 1401 ساعت 12:34 | 44K بازدید | 14 دیدگاه

ستاره لیورپول؛ مغلوب مدافع چغر و بدبدن! (عکس)

لوییس دیاز، ستاره کلمبیایی لیورپول شب کم فروغی را در مقابل دنی کارواخال سپری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لوییس دیاز در نیم فصل دوم و از ترکیب پورتو به رختکن لیورپول اضافه شد و از همان ابتدا عملکرد درخشانی در لباس مرسی سایدی ها از خود ارائه داد. لوییس دیاز در ماه های اخیر بقدری خوب کار کرده که به نظر می رسد کادر فنی لیورپول دیگر خیلی نگران جدایی ستاره ای مانند سادیو مانه نیست و این مهاجم کلمبیایی در کنار دیگو ژوتا، نسل بعدی خط حمله لیورپول در سال های پیش رو را شکل خواهند داد.

لوییس دیاز دیشب و در فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید، در ترکیب ثابت لیورپول قرار گرفت و یکی از امیدهای اصلی این تیم برای فتح دروازه حریف بود. اما دنی کارواخال، مدافع اسپانیایی و باتجربه رئال مادرید احتمالا یکی از بهترین شب های دوران ورزشی خود را سپری کرد و بارها با قدرت جنگندگی خود برابر لوییس دیاز ایستادگی کرد. در نهایت این ستاره تکنیکی که شب خوبی را سپری نکرده بود، در دقیقه 65 و با صلاحدید یورگن کلوپ تعویض شد و جای خود را به دیگو ژوتا داد.

اما ستاره پرتغالی لیورپول نیز برابر دنی کارواخال حرفی برای گفتن نداشت و سناریوی لوییس دیاز در مورد او نیز تکرار شد. به نظر می رسید کارلو آنچلوتی به خوبی راه های نفوذ وینگرهای تکنیکی را بسته بود و در نهایت دیاز و دیگر ستاره های لیورپول شب دشواری را سپری کردند.
 

1717437
1717438
1717439

دیدگاه‌ها