کد خبر : 1826695 | 08 خرداد 1401 ساعت 13:07 | 11.8K بازدید | 5 دیدگاه

کری هزار نفری ملوان برای مدعیان لیگ برتر (عکس)

طرفداران ملوان حضور پرشوری در بازی خارج از خانه مقابل ماشین سازی داشتند و نشان دادند که تلاش خواهند کرد در فصل جدید با پتانسیل هواداری خود معادلات را تغییر خواهند داد.

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت ملوان به لیگ برتر ایران در حالی اتفاق افتاد که این تیم در تبریز و دور از ورزشگاه خانگی خود میهمان ماشین سازی بود. با این حال در ضلع جنوبی ورزشگاه بنیان دیزل طرفداران این تیم حضور پرتعدادی داشتند.

هوادارانی که از شهرهای شمالی برای حمایت تیم خود به ورزشگاه شهید سلیمانی رفته بودند، توانستند سه جایگاه مجموعه بنیان دیزل را تصاحب کنند تا به این ترتیب در آستانه بازگشت به سطح اول فوتبال ایران برای تیمهای پرطرفدار کری‌خوانی هم کرده باشند.

به این ترتیب در فصل جدید لیگ برتر با ورود یک تیم پرطرفدار دیگر لیگ برتر از جذابیت بیشتری برخوردار خواهد شد؛ با حضور تیمی که طرفدارانش حاضرند برای حمایت از تیم شهرخود با تعداد نفرات بالا به شهرهای مختلف بروند.

در سالهای گذشته بازی ملوان مقابل تیم تراکتور باتوجه به حساسیت‌های همیشگی با جنجالهای زیادی هم همراه بود و حالا بسیاری از طرفداران فوتبال منتظر این بازی و البته جدال شهرآورد شمال با نساجی خواهند بود. هرچند که هواداران ملوان بیش از هر بازی دیگر منتظر دیدار خارج از خانه با استقلال و پرسپولیس خواهند بود تا در ورزشگاه آزادی بازگشت خود به فوتبال ایران را نشان بدهند.

1717459
1717460
1717461
1717462

عکس از: محسن بخشنده

دیدگاه‌ها