کد خبر : 1826701 | 08 خرداد 1401 ساعت 13:28 | 13.7K بازدید | 4 دیدگاه

نویدکیا به دنبال سه امتیاز برای نایب قهرمانی؛

ترکیب احتمالی سپاهان با پنج غایب مقابل فولاد

محرم نویدکیا در این مسابقه دو بازیکن خود در قلب خط دفاعی را در اختیار ندارد.

 ترکیب احتمالی سپاهان با پنج غایب مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، امشب از ساعت 20 یکی از دیدارهای تعیین کننده لیگ بیست و یکم در ورزشگاه فولاد آره‌نای خوزستان بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد؛ جایی که زردپوشان اصفهانی برای کسب سه امتیاز و ادامه رقابت با پرسپولیس برای کسب نایب قهرمانی وارد زمین خواهند شد و در سوی دیگر قرمزپوشان اهوازی به دنبال پیروزی و گرفتن رتبه چهارم از گل‌‎گهر هستند.
محرم نویدکیا در این مسابقه بار دیگر دو مدافع میانی تیمش عزت پورقاز و محمدرضا مهدی زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و همین موضوع شاید سبب شود تا بار دیگر شاهد استفاده از امید نورافکن در قلب خط دفاعی این تیم باشیم. 
همچنین در خط میانی و هجومی نیز محرم نویدکیا با اضافه شدن یاسین سلمانی و آریا یوسفی به اردوی تیم امید موافقت کرده تا حداقل یکی از تعویض‌های همیشگی‌اش که سلمانی شماره 10 تیم امید است، در این مسابقه تغییر کند.
در بخش هجومی نیز مصدومیت محمدرضا حسینی از ناحیه کتف در مصاف با شهرخودرو سبب شده تا حضور او در مصاف با شاگردان نکونام در هاله‌ای از ابهام باشد تا نویدکیا با غیبت چندین بازیکن اصلی خود اقدام به انتخاب ترکیب سپاهان مقابل فولاد خوزستان کند.

در سایر نقاط زمین سرمربی جوان تیم فوتبال سپاهان محروم یا مصدومی ندارد و انتظار می‌رود همان بازیکنانی که در آخرین بازی این تیم به میدان رفتند در مصاف با فولاد خوزستان نیز فرصت بازی به دست بیاورند.
در خط هجومی نیز این انتظار وجود دارد که میلاد جهانی جانشین محمدرضا حسینی شود؛ بازیکنی که در مصاف با شهرخودرو نیز عملکرد قابل توجهی داشت و یکی از گل‌های تیمش را پس از ورود به زمین وارد دروازه میلاد فراهانی کرد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل فولاد خوزستان:
رشید مظاهری – امید نورافکن، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده، میلاد جهانی و شهریار مغانلو.

1717480

دیدگاه‌ها