کد خبر : 1826706 | 08 خرداد 1401 ساعت 14:01 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

قدرت برد مقابل تراکتور را داریم؛

اسلامی: نتوانستید تیم ما را زمین بزنید

مهاجم نساجی معتقد است تیمش پس از قهرمانی جام حذفی روند خوب خود را حفظ کرد.

اسلامی: نتوانستید تیم ما را زمین بزنید

به گزارش "ورزش سه"، کریم اسلامی درباره دیدار اخیرشان مقابل ذوب‌آهن گفت: با اینکه می‌دانستیم کار سختی در زمین ذوب داریم، اما برای برد به زمین رفتیم ولی به نظرم هر دو تیم پایاپای کار کردند و تعداد موقعیت‌ها هم تقریبا برابر بود. در کل فکر می‌کنم مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود ولی با این وجود ما فرصت‌های خطرناک‌تری داشتیم.

او با بیان اینکه از عملکرد نساجی در این فصل رضایت داریم، عنوان کرد: الان وضعیتی داریم که با یک برد می‌توانیم به رتبه‌های هشتم یا نُهم جدول برسیم که اگر این اتفاق در پایان فصل بیفتد، به نظرم کار بزرگی انجام دادیم. شاید توقع از نساجی بالا باشد، اما با توجه به هزینه‌های تیم ما و قهرمانی جام حذفی، همین جایگاه در لیگ برتر نیز قابل قبول است.

مهاجم با تجربه نساجی یادآور شد: خیلی‌ در این فصل و به ویژه قبل و بعد از فینال جام حذفی خواستند تیم ما را زمین بزنند که نتوانستند به اهداف‌شان برسند. آنهایی که دست‌شان از رسیدن به فینال کوتاه ماند و خواستند برای تیم ما حاشیه‌سازی کنند که پس از فینال هم این کار را کردند ولی خدا جای حق نشسته بود و نگذاشت نساجی ضربه بخورد.

اسلامی که امسال هفت گل در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی به ثمر رسانده، با اشاره به عملکردش در این فصل ابراز کرد: اگر من گل زدم یا پاس گل دادم، حاصل یک کار تیمی و تلاش تک‌تک بازیکنان بوده و من فقط ضربه آخر را زدم. برخی مواقع شرایط طوری پیش رفت که نتوانستم در چند بازی حضور داشته باشم که اگر در آن مسابقات هم بودم، سعی می‌کردم آمار گل بهتری داشته باشم ولی با این حال خوشحال هستم که نقش کوچکی در موفقیت نساجی داشتم.

مهاجم نساجی در خصوص آخرین بازی فصل این تیم مقابل تراکتور عنوان کرد: با اینکه چند بازیکن ما نیستند، اما تمام هدف ما کسب پیروزی و موفقیت در این مسابقه است. سقوط نمی‌کنیم و سهمیه نمی‌گیریم، اما می‌خواهیم فصل را با یک خاطره خوش برای خودمان و تماشاگران نساجی تمام کنیم و با سه امتیاز این بازی، شانس رسیدن به رتبه تک‌رقمی را به دست بیاوریم و می‌دانیم توان انجام این کار را داریم.

دیدگاه‌ها