کد خبر : 1826709 | 08 خرداد 1401 ساعت 14:00 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ‌کس نمی‌داند بازی با کانادا چرا لغو شد؛

صادقی: مس رفسنجان از اهداف خود بالاتر است

مس رفسنجان معتقد است این تیم از برنامه‌ای که در ابتدای فصل داشت، بهتر نتیجه گرفته است.

صادقی: مس رفسنجان از اهداف خود بالاتر است

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی در نشست خبری قبل از دیدار با پیکان عنوان کرد: به نظرم انگیزه اصلی‌ترین فاکتور موفقیت بازی فردا است. خوشبختانه در تیم ما بازیکن با انگیزه زیاد هست. از مسابقه هفته قبل ناراحت هستیم؛ وقتی می‌توانیم نمایش خوبی داشته باشیم و ایجاد موقعیت کنیم، حتما باید نتیجه هم بگیریم.

او ادامه داد:ما در چند مسابقه این فصل نمایش خوبی داشتیم و فرصت‌های زیادی به وجود آوردیم، اما نتوانستیم نتایج لازم را بگیریم ولی در مسابقه فردا می‌خواهیم کیفیت بازی خوب خودمان را حفظ کنیم و در کنار آن، نتیجه بگیریم. بازیکنان با انگیزه زیادی داریم و مطمئن هستم فردا نمایش خوبی خواهیم داشت. می‌خواهیم فصلی که خوب شروع کردیم و خوب ادامه دادیم را به خوبی تمام کنیم.

مربی مس رفسنجان در خصوص غایبان این تیم در دیدار برابر پیکان عنوان کرد: دو، سه بازیکن مصدوم داریم که وضعیت آنها امروز یا فردا مشخص می‌شود و به همین دلیل نام آنها را نمی‌گویم و امیدوارم به بازی برسند.

صادقی اضافه کرد: فکر می‌کنم بالاتر از اهداف مس رفسنجان توانستیم نتیجه بگیریم. این تیم دومین سال حضورش در لیگ برتر است و تا همینجا هم به نظرم فوتبال خوبی ارائه داده و نتایج خوبی هم گرفته است.

او با اشاره به عدم برگزاری مسابقات مس در رفسنجان گفت: ما تقریبا در دو سوم از بازی‌های این فصل نتوانستیم میزبانی کنیم و مدت کمی در شهر خودمان بودیم، اما برای فصل آینده مشکلی نداریم. از نظر خودم مس رفسنجان در دومین سال حضورش در لیگ برتر نمایش و نتایج خوبی داشت.

مربی مس رفسنجان در خصوص اینکه فصل آینده سه نماینده از استان کرمان در لیگ برتر وجود دارد و تاثیر آن روی حمایت‌ها عنوان کرد: این سوال را باید مدیریت کلان جواب بدهد. من یک مربی هستم و کارهای فنی انجام می‌دهم و تمرکزم روی این مسائل است. این مسئله به من ارتباطی پیدا نمی‌کند.

صادقی که سابقه مربیگری و کاپیتانی در سایپا را دارد، در خصوص شرایط نامطلوب این تیم در لیگ یک و احتمال سقوط آن گفت: من الان در مس رفسنجان هستم و نمی‌دانم در سایپا چه می‌گذرد.

او درباره لغو مسابقه تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل کانادا و شرایط نامطلوبی که برای این تیم وجود دارد، گفت: خیلی خوشحال هستیم که برای سومین دوره پیاپی به جام جهانی صعود کردیم و مردم هم از نتایج تیم ملی خوشحال هستند. قبلا گفتم که باید صعود تیم ملی از مرحله گروهی در برنامه باشد، اما با این برنامه‌ریزی شرایط خوبی وجود ندارد.

صادقی ادامه داد: هنوز هیچ‌کس نمی‌داند چرا بازی مقابل کانادا لغو شد، اما لازمه موفقیت تیم ملی، یک آماده‌سازی و دیدارهای تدارکاتی خوب است که متاسفانه تا الان این شرایط به وجود نیامده است. امیدوارم مدیریت فدراسیون فوتبال شرایط خوبی برای تیم ملی به وجود بیاید.

مربی مس رفسنجان درباره احتمال جدایی منشا و مجید علیاری از این تیم گفت: فکر می‌کنم با بازی‌هایی که تیم ما امسال زیر نظر آقای ربیعی انجام داد، خیلی از بازیکنان مس رفسنجان خواهان دارند. نفراتی که شاید سال‌های گذشته مشتری نداشتند، الان برجسته شده‌اند.

صادقی در خصوص احتمال تقویت خط دروازه مس رفسنجان ابراز کرد: هنوز برای فصل جدید نمی‌توانیم صحبت زیادی انجام بدهیم و آقای ربیعی در این باره اظهار نظر می‌کنند.

دیدگاه‌ها