کد خبر : 1826735 | 08 خرداد 1401 ساعت 17:33 | 46K بازدید | 11 دیدگاه

سادیو مانه در راه رفتن؛

قطعی؛ ستاره سنگالی لیورپول خواهان جدایی شد

سادیو مانه، ستاره سنگالی و گلزن لیورپول در تابستان امسال این باشگاه را ترک خواهد کرد.

قطعی؛ ستاره سنگالی لیورپول خواهان جدایی شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سادیو مانه، گلزن باتجربه مرسی سایدی‌ها در فصل تابستان سال 2023 به اتمام می‌رسد و هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد صورت نگرفته است. اما به نظر می‌رسد این مهاجم 30 ساله خواهان ترک لیورپول شده و فصل بعد در تیم دیگری بازی خواهد کرد. فابریتزیو رومانو مدعی شد سادیو مانه تصمیم به ترک لیورپول گرفته و این مسئله را به مدیران باشگاه و کادر فنی اطلاع داده است. اخبار حاکی از آن است که این بازیکن شب گذشته و پس از بازی برابر رئال مادرید، با بازیکنان لیورپول و کادر فنی این تیم خداحافظی کرده است. 

1717395

سادیو مانه بعد از 6 سال درخشش در ترکیب لیورپول، به دنبال تجربه چالش جدیدی بوده و قطعا در فصل تابستان از این باشگاه جدا خواهد شد. از باشگاه بایرن مونیخ به‌عنوان جدی‌ترین مشتری این ستاره سنگالی یاد شده، اما سادیو مانه تا پایان فینال لیگ قهرمانان قصدی مبنی بر تصمیم گیری نداشته و به همین علت مذاکرات بین طرفین ادامه دارد. بارسلونا نیز به دنبال سادیو مانه است و البته انتقال او به بایرن مونیخ موجب می‌شود انتقال رابرت لواندوفسکی به نوکمپ قوت بیشتری بگیرد.

بدین‌ترتیب فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید، آخرین بازی سادیو مانه با لباس لیورپول بود و او با تجربه‌ای تلخ و از دست دادن شانس قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان در فاصله یک هفته، آنفیلد را برای همیشه ترک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها