کد خبر : 1826739 | 08 خرداد 1401 ساعت 18:10 | 60.1K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش؛

واکنش همسران بازیکنان رئال به قهرمانی شماره 14

همسران و نامزدهای بازیکنان رئال مادرید نیز شب گذشته در پاریس ‌از نزدیک نظاره گر قهرمانی کهکشانی‌ها در چمپیونزلیگ بودند.

واکنش همسران بازیکنان رئال به قهرمانی شماره 14

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته چهاردهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان را با پیروزی 1-0 برابر لیورپول جشن گرفت. همان‌طور که کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال در نشست خبری پس از بازی فینال گفت، در ابتدا هیچکس روی رئال برای قهرمانی حساب نمی‌کرد ولی شاگردان کارلتو دست به کار بزرگی زدند و با کنار زدن تمام رقبای بزرگ قهرمانی را کسب کردند. تیمی که ماه گذشته برای سی و پنجمین بار قهرمان لالیگا هم شده بود.

1717559

 

همسران بازیکنان رئال مادرید نیز در پاریس حضور داشتند و از نزدیک نظاره گر قهرمانی کهکشانی‌ها بودند. در میان آنها میشل گرزیگ، نامزد تیبو کورتوا، سریع‌ترین واکنش را به قهرمانی داشت. تیبو کورتوا بدون‌شک بهترین بازیکن رئال در میدان بود و بارها با مهارهای عالی خود اجازه گلزنی را از لیورپولی‌ها گرفت. گرزیگ در استوری اینستاگرام خود این‌گونه به قهرمانی رئال و درخشش کورتوا واکنش نشان داد:« سلطان من، بهترین در دنیا.»

1717560

 

کارولینا لیما، همسر ادر میلیتائو مدافع برزیلی رئال نیز در اینستاگرام خود نوشت:« یک روز از تو پرسیدم که در رویای چه چیزی هستی و پاسخ دادی، پدر شدن، قهرمانی چمپیونزلیگ و جام جهانی. به دو تای اول رسیدی و حالا مانده جام جهانی. من اینجا هستم، کنارت و به پای تو برای رسیدن به رویاهایت.»

1717565

 

1717558

 

مینا بونینو همسر آرژانتینی فده والورده که در حرفه روزنامه نگاری فعال است و در شبکه‌های اجتماعی نیز حضوری همیشگی دارد نوشت:« تاریخی که تو نوشتی و رقم زدی. همیشه با تو هستم زندگی من. تبریک عشق من.»

دافنه کانیزارس همسر دنی کارواخال هم نوشت:« قهرمانی غرور انگیز. تبریک عشق من.» آنا ماریانا، نامزد رودریگو و ساندرا گارال، نامزد مارکو آسنسیو‌ نیز پیام‌هایی مشابه منتشر کردند.

دیدگاه‌ها