کد خبر : 1826743 | 08 خرداد 1401 ساعت 18:34 | 22.7K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش ZDF به کروس؛ ترک مصاحبه قابل قبول نیست

شبکه آلمانی ZDF به اقدام تونی کروس در ترک مصاحبه با این شبکه بعد از فینال دیشب واکنش نشان داد و آن را غیر قابل قبول دانست.

واکنش ZDF به کروس؛ ترک مصاحبه قابل قبول نیست

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید دیشب و پس از پیروزی این تیم مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل دوربین شبکه هموطنش ZDF قرار گرفت تا به سوال‌های خبرنگار این شبکه پاسخ دهد. اما این مصاحبه پایان عجیبی پیدا کرد و با قهر تونی کروس و ترک ناگهانی مصاحبه توسط او به پایان رسید.

کروس بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی خوشحال و احساساتی به نظر می‌رسید ولی در عین حال خستگی در چهره‌اش نمایان بود. او بلافاصله در مقابل دوربین ZDF قرار گرفت و وقتی این سوال از او پرسیده شد که "چون در طول بازی مشخص نبود که شما برنده خواهید شد این برد برای تو شیرین‌تر شده؟" درحالی‌که مشخص بود ناراحت شده گفت:" برد ما به خودی خود جواب این سوال نیست؟ ما بردیم. تمام شد و رفت".

وقتی خبرنگار ZDF در دومین سوالش پرسید که آیا کروس از این برد سورپرایز شده یا نه، او که حالا کاملا عصبانی شده بود گفت:" این چه جور سوالیه؟ یعنی می‌خوای بگی جلوی لیورپول به مشکل برخورده بودیم؟ اینکه بازی مرحله گروهی نیست. ما در فینال چمپیونزلیگ بازی می‌کردیم. سوال بدیه. خیلی بد". کروس بعد از این با ناراحتی و و فریاد زنان مصاحبه با این شبکه را ترک کرد.

1717511

امروز شبکه ZDF به این ماجرا واکنش نشان داد. توماس فورمان مدیر ورزشی این شبکه با دفاع از خبرنگار خود اعلام کرد:" بعد از به صدا درآمدن سوت پایان یک فینال همیشه شرایط خاصی برقرار است. شاید خبرنگار ما بهتر بود اول سوال‌هایی درباره احساس بازیکن از پیروزی می‌پرسید و کمی بعدتر به سراغ آنچه در بازی گذشت می‌رفت. اما سوال‌های خبرنگار اصولا بدون اشکال بود و هیچ دلیلی برای ترک مصاحبه وجود نداشت".

مدیر ورزشی ZDF در ادامه گفت:" خبرنگار ما نیلس کابن هم تعجب کرده بود. چون نمی‌خواست تونی کروس را تحریک کند. من نیازی نمی‌بینم که این ماجرا بیش از این کش داده شود و بهتر است همینجا مختومه شود".

دیدگاه‌ها