کد خبر : 1826745 | 08 خرداد 1401 ساعت 19:11 | 25.1K بازدید | 20 دیدگاه

دوناروما بیخیال نمی‌شود؛ گل بنزما خطا بود!

جان لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان پاری‌سن ژرمن مدعی شد از قهرمانی میلان خوشحال شده و البته از جدایی پشیمان نیست.

دوناروما بیخیال نمی‌شود؛ گل بنزما خطا بود!

به گزارش "ورزش سه"، جان لوئیجی دوناروما، سنگربان 23 ساله و ایتالیایی در تابستان سال گذشته و بعد از اتمام قراردادش با میلان، این باشگاه را به مقصد پاری‌سن ژرمن ترک کرد و جایگزین او مایک مایگنان نقش کلیدی در موفقیت روسونری در راه فتح اسکودتو ایفا کرد. حالا جان لوئیجی دوناروما در مصاحبه‌ای در این‌رابطه و البته حذف در لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید صحبت کرده است.

جان لوئیجی دوناروما گفت: "خیر، بابت تصمیم جدایی از میلان پشیمان نیستم. من بابت قهرمانی میلان در این فصل لیگ ایتالیا خوشحالم و به همه هم‌تیمی‌های سابق خود نیز تبریک گفتند. من خوشحالم که آنها توانستند اسکودتو را فتح کنند، اما جای هیچ پشیمانی برایم وجود ندارد."

1717569

دوناروما علی‌رغم کسب عنوان قهرمانی در لیگ یک با پاری‌سن ژرمن و انتخاب شدن به‌عنوان بهترین دروازه‌بان فصل، در این مدت با انتقادات زیادی مواجه شده که عمدتا به‌خاطر نقش او در شکست برابر رئال مادرید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

اما خود لوئیجی دوناروما نظر متفاوتی دارد: "از نظر من صحنه گل اول رئال مادرید خطا بود، اما ما می‌توانستیم حتی پس از این اتفاق نیز بهتر بازی کنیم. چنین تصمیمی مایه شرمساری است، زیرا فوتبال بازی لحظات است و ما قبل از آن صحنه روی جریان مسابقه تسلط داشتیم. ما یک تیم بزرگ با بازیکنان برتر در اختیار داریم.

احتمال هو شدن از سوی هواداران میلان؟ من به خودم و تیم ملی ایتالیا فکر می‌کنم. آنچه مردم فکر می‌کنند روی عملکرد من تأثیر نمی‌گذارد و معتقدم وقتی لباس تیم ملی ایتالیا را می‌پوشم، باید پشت ایتالیا باشیم."
 

دیدگاه‌ها