کد خبر : 1826747 | 08 خرداد 1401 ساعت 19:04 | 6.9K بازدید | 4 دیدگاه

ادامه حضور نورافکن به‌عنوان مدافع میانی؛

اعلام ترکیب سپاهان مقابل فولاد خوزستان

محرم نویدکیا ترکیب یازده نفره تیمش برای مصاف با شاگردان جواد نکونام را مشخص کرد.

اعلام ترکیب سپاهان مقابل فولاد خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، بر این اساس نفرات زیر در دیدار هفته بیست و نهم که از ساعت 20 در ورزشگاه فولاد آره‌نا آغاز خواهد شد، به مصاف قرمزپوشان اهوازی می‌روند: 
رشید مظاهری، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، میلاد جهانی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو.

از نکات جالب توجه ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی می‌توان به ادامه حضور امید نورافکن در قلب خط دفاعی و به‌عنوان زوج نژادمهدی اشاره کرد که سبب شده بار دیگر محرم نویدکیا از فرشاد احمدزاده در پست دفاع چپ استفاده کند.
در خط میانی شاهد مثلث هفته‌های اخیر طلایی‌پوشان اصفهانی هستیم و در خط هجومی نیز با مصدومیت محمدرضا حسینی با صلاح‌دید کادر فنی فرصت به میلاد جهانی رسیده است.
محرم نویدکیا در شرایطی تیمش را آماده مصاف با فولاد خوزستان کرده که مهدی‌زاده، پورقاز و حسینی را به‌دلیل مصدومیت و یاسین سلمانی و آریا یوسفی را به‌دلیل حضور در اردوی تیم امید در اختیار ندارد.
سپاهان که در حال حاضر 55 امتیازی است و یک امتیاز بیشتر از پرسپولیس دارد، (بدون احتساب نتیجه دیدار پرسپولیس و تراکتور) برای کسب نایب قهرمانی تلاش می‌کند و در هفته پایانی نیز در نقش جهان به مصاف آلومینیوم خواهد رفت.

دیدگاه‌ها