کد خبر : 1826775 | 08 خرداد 1401 ساعت 21:15 | 32K بازدید | 13 دیدگاه

جام چهاردهم به ویترین رئال مادرید اضافه شد(عکس)

رئال مادرید موفق شد با غلبه بر لیورپول چهاردهمین جام چمپیونزلیگ خود را کسب کند.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بالاخره انتظارها به پایان یافت و دو تیم لیورپول و رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند؛ دیداری که آغاز آن با جنجال همراه بوده چرا که هجوم هواداران لیورپول پیش از بازی باعث شد که این مسابقه با 36 دقیقه تاخیر برگزار شود که برای رقابتی در سطح لیگ قهرمانان اروپا کمی عجیب به نظر می‌رسید.

در اکثر دقایق بازی این لیورپول بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه رئال مادرید ایجاد کرد اما واکنش‌های شگفت‌انگیز و خیره کننده تیبو کورتوا دروازه لوس‌بلانکوس را بسته نگه داشت. در نهایت وینیسیوس جونیور موفق شد یکی از دو موقعیت بزرگ رئال مادرید را تبدیل به گل کند تا تیم کارلو آنچلوتی فاتح فینال پاریس شود.

این چهاردهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود و بی جهت نیست که این تیم را پادشاه چمپیونزلیگ می‌نامند. جام چهاردهم درحالی به ویترین افتخارات این باشگاه اسپانیایی اضافه شد که دومین تیم پرافتخار لیگ قهرمانان اروپا یعنی میلان نصف رئال مادرید موفق به فتح این جام شده که نشان از تخصص بالای لوس بلانکوس در این تورنمنت است.

1717635

دیدگاه‌ها