کد خبر : 1826782 | 08 خرداد 1401 ساعت 21:36 | 26.8K بازدید | 5 دیدگاه

جرارد: پاس گل والورده اصلا شانسی نبود

استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول معتقد است که پاس گل فدریکو والورده برای وینیسیوس جونیور اصلاً شانسی نبوده است.

جرارد: پاس گل والورده اصلا شانسی نبود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل فوق العاده و تاریخی خود را تکمیل کرده و در نهایت با کسب پیروزی 0-1 مقابل لیورپول در پاریس، لیگ قهرمانان این فصل را نیز فتح کرد. وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید تک گل این تیم را در نیمه دوم به ثمر رساند و البته تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید نیز بارها سد راه گلزنی حریف شد. 

قهرمانی چهاردهم در لیگ قهرمانان اروپا در حالی برای رئال مادرید به‌دست آمد که در اکثر دقایق بازی دیشب این لیورپول بود که توپ و میدان را در اختیار داشته و همان‌طور که گفته شد اگر تیبو کورتوا درون دروازه لوس بلانکوس حضور نداشت شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد. 

1717656

تک گل بازی دیشب روی حرکت فوق العاده فدریکو والورده به ثمر رسید. این بازیکن از جناح راست به حرکت در آمد. در ابتدا تصور می‌شد والورده کریم بنزما را صاحب توپ کند اما این بازیکن با یک ضربه زمینی و سریع توپ را به دهانه دروازه فرستاد. جایی که وینیسیوس جونیور آماده و حاضر بود و دروازه خالی لیورپول را باز کرد.

برخی معتقد هستند که این پاس گل والورده شانسی بوده و ستاره اروگوئه قصد داشته مستقیماً به سمت دروازه لیورپول ضربه بزند اما استیون جرارد اصلاً چنین اعتقادی ندارد. اسطوره باشگاه لیورپول در این‌باره گفت: "پاس گل والورده اصلاً شانسی نبود. این پاس به‌خاطر سرعت و دقتی که داشت سه مدافع لیورپول را از بازی خارج کرد. این یک پاس درخشان بود."

دیدگاه‌ها