کد خبر : 1826788 | 08 خرداد 1401 ساعت 22:15 | 83.4K بازدید | 5 دیدگاه

اعتراض قلعه‌نویی به اخراج عنایتی!(عکس)

سرمربی گل‌گهر قصد داشت مانع از اخراج همتای خود در هوادار شود اما موفق نشد.

به گزارش "ورزش سه"، در اواسط نیمه دوم دیدار هوادار و گل‌گهر سیرجان در چند صحنه داور مسابقه سوت‌هایی را زد که باعث اعتراض های شدید نیمکت نشینان تیم میزبان و به خصوص رضا عنایتی شد.
سرمربی هوادار که از تصمیمات داور ناراحت بود، اعتراض های شدیدی انجام داد و این اعتراض ها در دقیقه 76 به اوج خود رسید. بالارفتن صدای عنایتی که باعث شد او از محوطه فنی خودش هم جلوتر برود، صدای نیمکت نشینان گل‌گهر و سعید الهویی مربی این تیم را در پی داشت.

1717671


1717670

همین موضوع منجر به یک درگیری لفظی میان دو نیمکت شد. در این لحظات داور کنار زمین آمد و با کارت قرمز رضا عنایتی و برخی نیمکت نشینان دیگر دو تیم را جریمه کرد.
نکته قابل توجه اینکه وقتی داور برای نشان دادن کارت قرمز به سرمربی هوادار به سمت خط طولی می‌آمد، امیر قلعه‌نویی سریعا وسط رفت و قصد داشت مانع از اخراج همتای خود شود. عنایتی چندین سال در استقلال و سپاهان شاگرد امیر قلعه‌نویی بوده و سرمربی باتجربه فوتبال هم قصد داشت معرفت را در حق شاگرد خود تمام کند اما در نهایت موفق نشد و سرمربی هوادار از زمین اخراج شد.


1717669

جالب اینکه عنایتی قصد بیرون رفتن از زمین را نداشت و درگیری های پیش آمده در کنار زمین دقایقی از وقت بازی را تلف کرد. در نهایت بعد از وساطت سایر نیمکت نشینان دو تیم و مسئولان برگزاری، بازی از سر گرفته شد و ادامه یافت. عنایتی نیز از روی سکوهای ورزشگاه دستگردی بازی را تماشا کرد.
به این ترتیب سرمربی هوادار دیدار آینده تیمش در هفته سی ام لیگ برتر مقابل نفت آبادان را نیز باید از روی سکوهای ورزشگاه تختی آبادان نظاره کند و حق حضور کنار زمین را ندارد.

دیدگاه‌ها