کد خبر : 1826793 | 08 خرداد 1401 ساعت 22:32 | 35K بازدید | 20 دیدگاه

شادی متفاوت یحیی در ورزشگاه آزادی (عکس)

نایب قهرمانی هم برای یحیی گل محمدی مهم بود بطوریکه همه دقایق بازی با شهر خودرو را از کنار خط دنبال کرد و در صحنه ای هم به خاطر اعتراض به داوری کارت زرد گرفت.

شادی متفاوت یحیی در ورزشگاه آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برای پرسپولیس که این فصل دستش از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه ماند نایب قهرمانی بهتر از مقام سومی است و این را یحیی گل محمدی به خوبی به شاگردانش القاء کرد. پرسپولیسی ها با سوت آغاز بازی از سوی یاسر همرنگ مدام تلاش می کردند با خلق موقعیت روی دروازه شهر خوردو به گل برسند که در دو صحنه موفق به انجام این کار شدند. اینجا باید به حملات خوبی شهر خودرویی ها هم اشاره کرد که منجر به موقعیت های خوبی برای گلزنی شد که تنها در یکی از صحنه ها به گل رسیدند. واکنش های حامد لک هم در این بازی دیدنی بود. او در این بازی و در چند صحنه در موقعیت های تک به تک مهارهای خوبی داشت.

1717684

یحیی گل محمدی به حضور خود در تیم پرسپولیس ادامه می دهد و برای اینکه آینده را برای تیمش روشن کند در بازی با شهر خودرو دستور حمله صادر کرد و از ابتدای بازی در کنار خط شاگردانش را به جلو فرا می خواند تا برنده شوند و در نهایت هم این اتفاق رخ خواهد داد. فوتبال ادامه دارد و یحیی گل محمدی و پرسپولیس به خوبی می دانند برای بازگشت به روزهای قهرمانی باید تلاششان را بیشتر کنند و از همه مهمتر به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کنند چون نایب قهرمانی بهتر از سومی است.

جنب و جوش یحیی گل محمدی در کنار خط نتیجه اش بازی پر موقعیت پرسپولیسی ها در زمین بود که در نهایت منجر به برتری دو بر یک این تیم شد. پیش از صدور رای دیدار نیمه تمام پرسپولیس – تراکتور، سرخپوشان با برتری دو بر یک در برابر شهرخودرو شانس نایب قهرمانی بیشتری پیدا کردند و از همه مهمتر به رده دوم جدول برگشتند.

 

1717685
1717686
1717687
1717688

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها