کد خبر : 1826794 | 08 خرداد 1401 ساعت 22:38 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

داور می‌توانست با کارت زرد بازی را کنترل کند؛

ترابپور: تیم ما به دنبال کسب رتبه چهارم است

مربی تیم گل گهر معتقد است که اگر داور بازی کمی زودتر از کارت های خود استفاده می کرد شاید بازی به جنجال کشیده نمی شد.

ترابپور: تیم ما به دنبال کسب رتبه چهارم است

به گزارش "ورزش سه"، تیم گل گهر سیرجان موفق شد امشب میزبان خود هوادار را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد. حسین ترابپور، مربی تیم گل گهر که در نشست خبری بعد از این بازی حضور یافته بود صحبت های خود را این گونه شروع کرد: به هر دو تیم به خاطر ارائه یک بازی زیبا تبریک می گویم. به آقای عنایتی هم تبریک می گویم که تیمش هم سیرجان هم اینجا تیم ما را اذیت کرد. هوادار یک تیم جوان و جنگنده ای است که نتایج قابل قبولی در لیگ برتر گرفته است. این تیم در اولین تجربه لیگ برتری خود با یکسری بازیکن گمنام در مسابقات شرکت کرد و به مجموعه هوادار به خصوص آقا رضا تبریک می گویم.

او در ادامه افزود: بازیکنان ما کارت های بیخودی در این دیدار گرفتند که در بازی بعدی به ضررمان خواهد بود. آنها در زمین جنگیدند و تلاش کردند تا تاکتیک های آقای قلعه نویی را اجرا کنند. توانستیم خیلی زود به گل برسیم. این باعث شد که بازی را به دست بگیریم و گل دوم را هم بزنیم. اگر بچه ها کمی دقت می کردند می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

مربی تیم گل گهر در پاسخ به این سوال که چرا بازی با وجود حساسیت پایینی که داشت به جنجال کشیده شد گفت: آقای داور اگر کارت های خود را زودتر نشان می داد می توانست با کارت زرد کار را کنترل کند. این یک مقدار باعث شد که بازی به جنجال کشیده شود. درگیری هایی به وجود آمد که به خاطر یکسری اشتباهات بود. البته این بازی برای ما خیلی مهم بود. با وجود کسر 7 امتیاز، گل گهر به دنبال کسب رتبه چهارم است. جلوی هوادار که یقه تیم های بزرگ را در ورزشگاه آزادی و شهرهای دیگر می گرفت، بچه ها نمایش خوبی داشتند و این سه امتیاز خیلی مهم بود.

از ترابپور در مورد خروج دقیقه نودی نام کی روش از لیست گل گهر برای بازی امروز سوال شد که قلیچ خانی، مدیررسانه گل گهر پاسخ این سوال را داد و گفت: در حین گرم کردن و شوتزنی کشاله او دچار آسیب شد و طبق قانون وقتی بازیکنی را از لیست خارج می کنی دیگر نمی تواند در آن بازی، حضور داشته باشد. به این ترتیب در آخرین لحظه نوید عاشوری به لیست اضافه شد.

مربی گل گهر در مورد تعویق بازی ها و تاثیر آن روی تیم گل گهر تاکید کرد: وقتی مسابقات در اواخر لیگ فرسایشی می شود کار سخت است چون هم بازیکنان خسته هستند، هم احتمال آسیب دیدگی بالاست و نه برای تیم ما بلکه برای همه تیم ها تاثیر منفی دارد. ولی خب با درایت آقای قلعه نویی تیم را آماده نگه داشتیم تا در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها