کد خبر : 1826796 | 08 خرداد 1401 ساعت 22:43 | 9.1K بازدید | 5 دیدگاه

قلعه‌نویی همین اندازه برد را دوست دارد!

سرمربی گل‌گهر با کوله‌باری از تجربه و جام‌های مختلف همچنان از برد تیمش به وجد می‌آید.

قلعه‌نویی همین اندازه برد را دوست دارد!

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی به عنوان پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر همچنان یکی از مردان توانمند در عرصه مربیگری ایران است. سرمربی کنونی گل‌گهر که به تازگی قراردادش را برای سومین سال متوالی با این تیم تمدید کرده و سال آینده نیز روی نیمکت سیرجانی‌ها خواهد بود، خودش را برای نبردهای سخت در فصل جدید آماده خواهد کرد.
البته قلعه‌نویی حالا ماموریتی ویژه در فصل جاری دارد؛ اینکه بتواند هفته پایانی لیگ را نیز با برد پشت سر بگذارد و در صورت نتیجه نگرفتن فولاد به رتبه چهارم برسد.

1717692
قلعه‌نویی در بازی امروز مقابل هوادار هم برای کسب پیروزی تیمش بی‌تاب بود. او در کنار زمین بارها نکات تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد کرد و حتی در زمان ده نفره شدن نیز تلاش زیادی کرد تا نتیجه حفظ شود و در نهایت یک برد شیرین در هفته ماقبل پایانی برای گل‌گهر به دست بیاید.
قلعه‌نویی بعد از برد گل‌گهر مقابل هوادار از سوی اندک تماشاگران و هواداران تیمش که به ورزشگاه پاس قوامین رفته بودند، تشویق شد و واکنش های احساسی جالبی به این تمجیدها داشت. سرمربی باتجربه گل‌گهر امروز نشان داد که همچنان مثل روزهای اول مربیگری اش بردن را دوست دارد و از پیروزی های تیمش به وجد می‌آید.

1717691
با توجه به اتفاقاتی که در لیگ بیست و یکم برای گل‌گهر رخ داد و منجر به کسر 7 امتیاز از این تیم شد، قطعا قلعه‌نویی انگیزه زیادی خواهد داشت تا در لیگ آینده بتواند با کسب نتایج خوب همه را شگفت زده کند و تیمی بسازد که برای قهرمانی در مسابقات تلاش می‌کند.

دیدگاه‌ها