کد خبر : 1826805 | 08 خرداد 1401 ساعت 23:05 | 23K بازدید | 6 دیدگاه

تکیه کلام من را برعکس به داور چهارم گفتند، عصبانی شدم

عنایتی:با این چیزها روم زوم کنن، بوم بوم کنن!

سرمربی هوادار تهران می‌گوید افرادی که وارد فوتبال شده‌اند نباید با جار و جنجال دنبال معروف شدن خودش باشند تا رسانه‌ها روی آنها زوم کنند.

عنایتی:با این چیزها روم زوم کنن، بوم بوم کنن!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی که به دلیل اخراج از زمین بازی در جریان شکست تیمش مقابل گل‌گهر در نشست خبری حضور نیافت، در میکسدزون ورزشگاه پاس قوامین پاسخگوی خبرنگاران شد.

عنایتی درباره شکست تیمش گفت:‌ بازی ریتم خوبی نداشت. بعد از اینکه ماندن‌ ما در لیگ قطعی شد، حفظ انگیزه بازیکنان سخت شد و این بی‌انگیزگی باعث شد امروز بازی را واگذار کنیم. مقابل تیمی باختیم که مربی باتجربه و پرافتخار روی نیمکت آن می‌نشیند و خودم افتخار شاگردی قلعه‌نویی را داشتم. به گل‌گهر تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد. ما از این بازی تجربیاتی به دست آوردیم که در بازی آخر و فصل آینده می‌توانیم از آن استفاده کنیم. 

1692316

او ادامه داد: بازیکنان باید حرفه‌ای گری را یاد بگیرند. اینکه باانگیزه باشند خیلی مهم است. شما کاملا بی انگیزگی را در تیم ما دیدید. من هم تلاش زیادی برای بازگرداندن این انگیزه کردم. با این حال فکر می‌کنم ما برای سال اول لیگ برتر فوق‌العاده بودیم. اگر یکی دو آیتم را فاکتور بگیریم فکر می‌کنم همه جامعه فوتبال از نحوه بازی و نتیجه گیری ما راضی بودند. انشاالله بازی آخر را با انگیزه بهتر انجام بدهیم و ببینیم در آینده چه می‌شود.

سرمربی هوادار درباره وضعیت خودش برای فصل آینده تاکید کرد: یک سال با هوادار قرارداد داشتم که به پایان می‌رسد. باید ببینیم چه پیشنهادی از سوی باشگاه به من می‌رسد. عادت دارم بازنده نباشم و هر کجا می‌روم دوست دارم با تمام وجود کار کنم. برای من مهم است که هم خودم و هم تیمم پیشرفت کند. در دو، سه روز آینده تصمیم‌گیری خواهیم کرد چون فکر نمی‌کنم تعطیلات زیادی داشته باشیم.

عنایتی درباره درگیری با نیمکت نشینان گل‌گهر و به خصوص سعید الهویی که منجر به اخراجش از کنار زمین شد، گفت: درگیری نبود که اخراج شوم. اسم از کسی نمی‌آورم اما هر کسی باید حد و حدود خودش را بداند. اینکه قلعه‌نویی روی نیمکت نشسته بود، یک دنیا برای من ارزش داشت ولی کمکِ امیرخان اطلاعات غلطی به داور چهارم داد. قلعه‌نویی هم تا به داور چهارم برسد، دیر شده بود.

ویدئو: 252804


سرمربی هوادار افزود: یک تکیه کلام من را برعکس به داور چهارم گفتند و چیزی هم به من گفت که عصبی شدم و خودش (مربی گل‌گهر) این موضوع را فهمید! ما باید ببینیم چه کسی روبه‌رویمان است. متأسفانه در فوتبال‌ حد‌ و حدود از بین رفته است و نگاه نمی‌کنیم کجا بودیم و چطور وارد فوتبال شده‌ایم.

عنایتی همچنین گفت: وقتی می‌بینم قلعه‌نویی آنجا است، هیچ ادعایی در مورد هیچ چیزی نمی‌توانم داشته باشم. باید یاد بگیریم روبه‌روی‌ ما چه کسی است و نباید با جار و جنجال معروف شویم و روی ما زوم کنند. به قول شاعر «روم زوم کنن، بوم بوم کنن...»!
سرمربی هوادار در پاسخ به این پرسش که بعد از بازی با هم آشتی کردید، اضافه کرد: بازیکنانم می‌دانند شاید دو سه دقیقه عصبانی شوم ولی وقتی سوت پایان بازی به صدا در می‌آید باید همه چیز را فراموش کنیم. الان شاد و خندان به سمت خانه و فردا با ریکاوری به تمرین می‌روم. به بازیکنانم می‌گویم در طول 90 دقیقه همه انرژی‌تان را بگذارید ولی وقتی داور سوت پایان را زد دوش بگیرید و به خانه بروید و عشق و حال کنید! وقتی بیرون آمدم همه چیز اوکی بود و مشکلی نبود.

دیدگاه‌ها