کد خبر : 1826807 | 08 خرداد 1401 ساعت 23:15 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران باشگاه‌ها مجبور می‌شوند به هم بپرند

مصلح: فرهنگ هواداری بدی در ایران داریم

مدافع گل‌گهر سیرجان می‌گوید با این تیم قرارداد دارم و به قرارداد هم پایبندم.

به گزارش "ورزش سه"،‌شایان مصلح بعد از برتری دو بر صفر تیمش مقابل هوادار در هفته بیست و نهم لیگ برتر بیان کرد: خداراشکر که بازی را بردیم. می‌دانستیم کار سختی داریم، نیم فصل اول هوادار ما را در خانه اذیت کرد و به قول امیرخان(قلعه‌نویی)‌حق شان برد بود و ما توانستیم ببریم. از اول با تمرکز کار کردیم و به گل‌های زودهنگامی رسیدیم. بعد هم که 10 نفره شدیم و درگیری پیش آمد، توانستیم تمرکز و ساختار دفاعی را حفظ کنیم. جلوی تیمی که از کناره ها فشار می‌آورد بازی کردن کار راحتی نیست اما توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

1717711
او درباره جنجال های فوتبال ایران بیان کرد: من تجربه بازی در تیم هایی مثل پرسپولیس و سپاهان و سپیدرود را هم دارم. با احترام به هواداران همه تیم ها متاسفانه ما فرهنگ هواداری بدی در ایران داریم. آن فرهنگ هواداری باعث می‌شود درفضای مجازی فشارها به مدیران عامل تیم ها، مسئولان رسانه‌ای و سرپرستان را مجبور کند که به هر دلیلی به هم بپرند و بیانیه بدهند.
مدافع باتجربه گل‌گهر همچنین گفت: فضای مجازی باعث می‌شود هوادار تهییج و تحریک شود و فضای ملتهبی ایجاد شود. الان هواداران برگشته‌اند. من احساس می‌کنم بازیکنان و سرپرستان و مدیران عامل باید فضا را کنترل کنند. امیدوارم دیگر در ایران چنین چیزهایی نبینیم و اوضاع بهبود پیدا کند.
مصلح درباره وضعیتش برای فصل بعد گفت:‌من قرارداد دارم و پایبند به قرارداد هستم. اگر صحبتی شود در چارچوب باشگاه می‌شود.

دیدگاه‌ها