کد خبر : 1826810 | 08 خرداد 1401 ساعت 23:30 | 5.5K بازدید | 2 دیدگاه

فصل خوب تبریزی با این پاس گل تکمیل شد

مرتضی تبریزی که فصل خوبی را سپری کرد، در دیدار برابر هوادار نیز با از خودگذشتگی، پاس خوبی به شکاری داد.

فصل خوب تبریزی با این پاس گل تکمیل شد

به گزارش "ورزش سه"، جدایی از استقلال به مقصد سیرجان آن هم پس از پارگی رباط صلیبی، سرنوشت مطلوبی را برای مرتضی تبریزی رقم نزد اما در فصل بیست و یکم اوضاع کاملا بر وفق مراد او پیش رفت و مهاجم بلند قامت و 31 ساله گل گهر، کاملا موثر و در خدمت تیمش ظاهر شد.

تبریزی که فصل قبل تنها یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، در لیگ بیست و یکم به اندازه کل سه فصل گذشته موفق به گلزنی شد و یکی از مهره های تأثیرگذار تیم امیر قلعه نویی بود.

این بازیکن در لیگ هجدهم برای استقلال 5 گل به ثمر رساند، در لیگ نوزدهم بدون حتی یک گل فصل را به پایان رساند و در لیگ گذشته نیز تنها یک بار دروازه پیکان را گشود تا در سه فصل متوالی، 6 گل در لیگ به ثمر رسانده باشد.

1717725

 

اما امسال اوضاع برعکس سالیان گذشته برای تبریزی پیش رفت و او توانست 6 مرتبه و مقابل تیم های تراکتور، مس رفسنجان، فجرسپاسی، استقلال، شهر خودرو و نفت مسجدسلیمان گلزنی کرده و از این حیث یک رکورد فردی را برای خودش به ثبت برساند.

تبریزی که 2 هفته پیش برابر مس رفسنجان برای فرشید باقری گلسازی کرده بود، امروز نیز برابر دروازه هوادار و در شرایطی که می توانست خودش نیز اقدام به شوت زنی کند، با یک پاس در عرض دیدنی، رضا شکاری را مقابل دروازه خالی قرار داد تا این بازیکن به راحتی گل دوم سیرجانی ها را به ثمر برساند.

تبریزی که در لیگ بیست و یکم از مهره های ثابت تیم قلعه نویی بود و 25 مرتبه نیز به میدان رفت، فصل خوبی را سپری کرده و می تواند در دیدار هفته پایانی برابر تیم سابقش یعنی ذوب آهن، این لیگ را با خاطره خوشی به پایان برساند.

دیدگاه‌ها