کد خبر : 1826815 | 08 خرداد 1401 ساعت 23:45 | 19.2K بازدید | 11 دیدگاه

اعتراض آرام محرم به نیمکت فولاد

نویدکیا:تصور چنین باختی را نداشتیم

سرمربی سپاهان بعد از شکست سه بر صفر مقابل فولاد اعلام کرد که تیمش انتظار چنین نتیجه ای را نداشت.

نویدکیا:تصور چنین باختی را نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر با سه گل مغلوب میزبان خود فولاد شد تا رده دوم را به پرسپولیس تقدیم کند. محرم نویدکیا، سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری پس از این بازی گفت: تا دقیقه 30 بازی خوبی ارائه کردیم و می‌خواستیم از عقب زمین بازیسازی کنیم. موقعیت‌های نسبتاً خوبی داشتیم که باید از آن بهتر استفاده می‌کردیم. از آن به بعد، فولاد فرصت‌های گلزنی بهتری به دست آورد و روی ضربه‌ای ایستگاهی به گل رسید. نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و دو سه موقعیت فوق‌العاده خوب داشتیم که می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، اما نتوانستیم.

او در مورد شکست سنگین تیمش تاکید کرد: بازیکنان ما هفته‌ها بود که دیدارهای خود را برده بودند و تصور چنین باختی نداشتند. از گل دوم بی‌انضباط بازی کردیم و گل سوم را خوردیم. نمی‌توانم در نیمه دوم از بازیکنان سپاهان خیلی راضی باشم، اما بابت زحمتی که کشیدند، از آنها تشکر می‌کنم. بازی از حالت طبیعی خود خارج شد و بحث‌های خارج زمین بیش از حد بود که برای فوتبال ما خیلی خوب نیست.

سرمربی سپاهان در مورد عدم استفاده از آریا یوسفی گفت: سپاهان بازیکنان بزرگ و خوبی دارد و بازی در این تیم سخت است. ما یوسفی را امسال از رده جوانان آوردیم و دو سه بازی برای سپاهان انجام داد. آریا بازیکنی خوب است و شرایطی مانند یاسین سلمانی داشته است. او پس از دیدار با پیکان آسیب خیلی بدی دید و چند ماه طول کشید تا به میادین برگردد. برای بحث تیم امید هم موافقت کردم که بازیکنان به تیم امید بروند.

1717636

نویدکیا در مورد دلیل استعفایش از سرمربیگری سپاهان در مقطعی از فصل و ارتباط آن با بالا بودن انتظارات از تیم او گفت: من پس از دیدار با ذوب‌آهن به صورت شفاهی استعفا کردم که مسئولان با آن موافقت نکردند. سپس استعفای کتبی دادم که با آن هم مخالفت شد. روزی که به سپاهان آمدم، تیم سال گذشته به رتبه پنجم لیگ رسیده بود و بسیاری می‌گفتند نفرات تیم را تغییر بدهیم. با این حال می‌خواستم از باشگاه مراقبت کنم.
می‌توانستم بگویم 10 بازیکن از سپاهان بروند و 10 بازیکن جدید بیایند. چنین تفکری نداشتم و فکر می‌کردم بازیکنانی در اختیار داریم که واقعاً نفرات خوبی هستند. سه نفر از این بازیکنان به فوتبال اروپا رفتند و نشان دادند کیفیت بالایی دارند. به این دلیل استعفا کردم که فکر می‌کردم شاید کسی بیشتر از من به سپاهان کمک می‌کند.

او ادامه داد: خواستم اگر کسی بهتر از من به ساختار فوتبالی سپاهان کمک می‌کند، جانشینم شود. در این دو سال از بازیکنانم خیلی راضی هستم. بازی‌های بسیار مهم و حساسی را از دست دادیم و بر خلاف بازی‌های خوبی که ارائه می‌کردیم، در چند مسابقه از فرصت‌های خود استفاده نکردیم. شاید اگر یک سوم یا یک چهارم موقعیت‌های ما تبدیل به گل می‌شد، راحت‌تر در کورس قهرمانی می‌ماندیم. امیدوارم سپاهان در آینده شرایط بهتری داشته باشد.

نویدکیا در واکنش به اظهارات خبرنگاری که معتقد بود او برای فوتبال ایران زیادی محجوب است، اظهار داشت: نمی‌دانم. خیلی به من می‌گویند که از داوران انتقاد و با نیمکت‌ها بحث کنم. با این حال در فوتبال روز دنیا می‌بینیم که بحث با داوران تمام شده و این بحث‌ها در فوتبال ما به اواخر خود می‌رسد. اگر می‌خواهیم فوتبال ما رشد کند، باید دیدگاه و نگرش جدیدی در میان باشگاه‌ها، مدیران، مربیان، خبرنگاران و داوران ایجاد شود، وگرنه همیشه درجا می‌زنیم.

دیدگاه‌ها