کد خبر : 1826826 | 09 خرداد 1401 ساعت 01:03 | 41.9K بازدید | 3 دیدگاه

بغض سیدعباسی، پس از سوت پایان بازی (عکس)

داوود سیدعباسی که امید زیادی داشت شهر خودرو را در لیگ برتر حفظ کند، به هدفش نرسید.

بغض سیدعباسی، پس از سوت پایان بازی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به صدا در آمدن سوت پایان دیدار و شکست برابر پرسپولیس، به منزله سقوط تیم مشهدی به لیگ دسته اول بود. تیم داوود سیدعباسی که با حضور او روی نیمکت توانست سبک بهتری از بازی را در برابر حریفان به نمایش بگذارد، در نهایت نتوانست خود را در لیگ برتر حفظ کند.

مشهدی ها طی دیدارهای گذشته بازی های خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشتند از جمله دیدار برابر گل گهر که با نتیجه 3 بر یک نیز از حریف خود پیش افتادند اما اوضاع به کام آنها پیش نرفت و تساوی 3–3 در همان بازی، دو امتیاز ارزشمند را از این تیم گرفت.

1717797

سیدعباسی در شرایطی با بغض و چشمان اشکبار ورزشگاه آزادی را ترک کرد که چند هفته قبل و در همین استادیوم، تا مرز کسب یک امتیاز مهم برابر استقلال پیش رفته بود ولی گل لحظات پایانی آرمان رمضانی، مانع از افزایش امیدهای تیم او برای بقا شد.

شهر خودرو برابر پرسپولیس نیز نمایش قابل قبولی داشت و اعتراض شدید سیدعباسی نیز به صحنه عدم اعلام خطای پنالتی برای تیمش بود. اتفاقات و بدبیاری که در طول فصل دست به دست هم داد تا نماینده استان خراسان رضوی نتواند سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کند و شهر خودرو به عنوان دومین تیم، به دسته یک سقوط کرد.

1717796
1717798

عکس ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها