کد خبر : 1826838 | 09 خرداد 1401 ساعت 09:19 | 35.5K بازدید | 29 دیدگاه

آنچلوتی: غلبه بر لیورپول از چلسی و سیتی راحت‌تر بود

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که لیورپول حریف راحت‌تری نسبت به رقبای قبلی این تیم بوده است.

آنچلوتی: غلبه بر لیورپول از چلسی و سیتی راحت‌تر بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه شب در ورزشگاه استادو فرانس و در دیدار نهایی لیگ قهرمانان به مصاف لیورپول رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 از سد این تیم عبور کند. 
به این ترتیب رئالی‌ها در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان و برای رسیدن به جام قهرمانی با هر سه تیم صدر جدول لیگ برتر دیدار کرده و موفق شدند هر سه آنها را از سر راه بردارند. 
این اولین قهرمانی رئال مادرید پس از سال 2018 بود که در آن فصل نیز توانسته بود با پیروزی برابر شاگردان یورگن کلوپ جام را بالای سر ببرد. 
آنچلوتی درباره رویارویی با این تیم گف:«حالا که به عقب نگاه می‌کنم، مردم می‌گفتند پی اس جی بدشانس بود، چلسی بدشانس بود، منچسترسیتی بدشانس بود. این عملا تنها دیداری بود که مردم فکر می‌کردند ما کمابیش در یک سطح هستیم.»

 

1717340


او با اشاره به سطح تیم رقیب در فینال اظهار داشت:«من فکر می‌کنم این که لیورپول رقیب آسان‌تری از بقیه بود به ما کمک کرد. آنها تیمی با هویت مشخص هستند و ما توانستیم به شکلی که باید برای این بازی آماده شویم. ما می‌دانستیم که باید از چه استراتژی‌ استفاده کنیم و فضایی در پشت دفاع برای نفوذ به این تیم ندهیم.»
این مربی ایتالیایی درباره تاکتیک تیمش در این بازی اضافه کرد:« شاید فوتبال ما به شکلی خارق العاده از نظر زیبایی شناسی زیبا نبوده باشد اما بازیسازی از دفاع برابر پرسینگ شدید آنها ایده خوبی نبود. ما چند توپ بلند داشتیم و سپس توانستیم کنترل بیشتری روی توپ خصوصا در نیمه دوم داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها