کد خبر : 1826843 | 09 خرداد 1401 ساعت 09:51 | 18.8K بازدید | 15 دیدگاه

پرز: حالا به دنبال پانزدهمین قهرمانی هستیم

فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، می‌گوید نام این باشگاه در تاریخ فوتبال اروپا جاودانه شده است.

پرز: حالا به دنبال پانزدهمین قهرمانی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه شب در دیدار نهایی لیگ قهرمانان فصل 22-2021 در ورزشگاه استادو فرانس مقابل لیورپول قرار گرفت و با تک گل وینیسیوس جونیور از سد این تیم عبور کرد. 
این چهاردهمین قهرمانی رئال مادرید در رقابت‌های لیگ قهرمانان به حساب می‌آمد و حالا آنها اختلاف خودشان را با میلان که در رده دوم بیشترین تعداد قهرمانی در اروپا قرار دارد دو برابر کرده‌اند. 
پرز در مراسمی که شب گذشته در مادرید برای جشن این افتخار برگزار شد، گفت:« این افتخاری است که بار دیگر بر اساس ارزش‌‌هایی که در طول 120 سال تاریخ باشگاه ما وجود داشته به دست آمده است. تلاش، پیشرفت فردی، احترام، تواضع و همراهی با تیم.» 

 

1717822


او با اشاره به طرفداران بی‌شمار رئال در سراسر دنیا اظهار داشت:« این گروه حالا منبع الهامی برای میلیون‌ها نفر و الگویی برای کودکان در سراسر دنیا است. این تیم خانواده بزرگی است. این تیم با تمام وجود تلاش کرد، آنها روح خود را بخشیدند تا رویای هواداران رئال مادرید به حقیقت بپیوندد.»
رییس باشگاه رئال مادرید درباره فصل درخشانی که این تیم پشت سر گذاشت اضافه کرد:« قهرمانی در لیگ قهرمانان نقطه اوج فصلی فراموش نشدنی است که ما در آن توانستیم به سی و پنجمین لالیگا دست پیدا کنیم. و پس از دو سال باز هم هواداران را در کنارمان داشته باشیم.»
پرز در آخر اضافه کرد:« رئال مادرید باشگاهی جاودانه است و حالا به دنبال پانزدهمین قهرمانی اروپا هستیم. من با بازیکنان صحبت کرده‌ام و آنها از الان برای سال بعد آماده هستند. جو تیم بسیار مهم است و امسال این جو تا حد زیادی مرهون وجود کارلو آنچلوتی بود. این نتیجه کار درستی است که انجام شده است.»

دیدگاه‌ها