کد خبر : 1826852 | 09 خرداد 1401 ساعت 10:51 | 33.6K بازدید | 3 دیدگاه

وینیسیوس؛ طرفدار ویژه بنزما! (عکس)

تصویری از وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، منتشر شده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

وینیسیوس؛ طرفدار ویژه بنزما! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس این فصل یکی از ستاره‌های درخشان ترکیب رئال مادرید بود و نقش کلیدی را در قهرمانی این تیم در لالیگا و البته لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد. 
این بازیکن برزیلی موفق شد تک گل تیمش را در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول به ثمر برساند و زمینه‌ساز دبل تیمش در این فصل دشوار شود.  
او در طول این فصل همکاری فوق العاده و باورنکردنی‌ با کریم بنزما داشت، این دو نفر یکی از مخوف‌ترین زوج‌های هجومی در فوتبال اروپا را شکل دادند اما به نظر می‌رسد که این بازیکن فرانسوی جایگاهی فراتر از یک هم تیمی برای وینیسیوس دارد و به نوعی استاد و الگوی او به حساب می‌آید. 
تیاگو لوبو، فیزیوتراپ وینیسیوس، تصویری برای تبریک قهرمانی و گلزنی در فینال لیگ قهرمانان از این بازیکن منتشر کرده که او در آن پیراهنی با نام و عکس بنزما به تن دارد. 

 

1717841


لوبو نوشت:« باور داشتن فقط فکر کردن به امکان انجام کاری نیست، بلکه به کار بردن نهایت تلاش برای عملی کردن آن اتفاق و تبدیل آن از یک فکر به اقدام جدی و البته تبدیل رویا به واقعیت است. به تو تبریک می‌گویم و سپاسگزارم، تو باورنکردنی هستی!»
به نظر می‌رسد که رابطه بین این ستاره برزیلی و بنزما بسیار نزدیک و استثنایی است بطوریکه این موضوع باعث شده که رئال مادرید هم در زمین بازی از این همکاری نزدیک سود ببرد. 
او پیش از این گفته بود که به توصیه‌های بنزما درباره نحوه پیشرفت و مدیریت خودش در رئال مادرید گوش داده و حالا توانسته 22 گل و 20 پاس گل در طول این فصل به نام خودش ثبت کند.

دیدگاه‌ها