کد خبر : 1826860 | 09 خرداد 1401 ساعت 11:24 | 18.6K بازدید | 7 دیدگاه

مالک جدید به دنبال خرید؛ دمبله گزینه اول چلسی

تاد بولی، مالک جدید باشگاه چلسی، قصد دارد خریدهای قابل توجهی را برای این تیم انجام دهد، به نظر می‌رسد عثمان دمبله اولویت اول آنها به حساب می‌آید.

مالک جدید به دنبال خرید؛ دمبله گزینه اول چلسی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دمبله با بارسا به زودی به پایان می‌رسد و این بازیکن می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. 
مدیران این باشگاه در چند ماه اخیر مذاکراتی را با این بازیکن و مدیر برنامه‌های او انجام داده‌اند اما او هنوز تصمیمش برای ادامه حضور یا جدایی از این باشگاه را اعلام نکرده است.
در همین حال روزنامه دیلی میل مدعی شده که مدیران باشگاه چلسی از جذب این بازیکن اطمینان دارند و معتقد هستند که می‌توانند برای جذب این مهاجم فرانسوی بر پاری سن ژرمن و بارسلونا غلبه کنند. 
پاری سن ژرمن رقیبی جدی برای این باشگاه لیگ برتری به حساب می‌آید، چرا که آنها از مدت‌ها قبل علاقه زیادی به جذب این بازیکن نشان داده بودند و گفته می‌شود که یکی از درخواست‌های اصلی کیلیان امباپه از مدیران این باشگاه برای تمدید قراردادش، جذب دمبله در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان پیش‌رو بوده که با پاسخ مثبت از سوی آنها روبرو شده است. 

 

1716827


با این حال تاد بولی قصد دارد که تیم چلسی را تقویت کند و توماس توخل نیز مشتاق است که تیمش را خصوصا در پست‌هایی که در این فصل با مشکلاتی روبرو بود تقویت کند. این در حالی است که تردیدها پیرامون آینده تیمو ورنر، حکیم زیاش و کریستین پولیشیچ به احتمال حضور دمبله در این باشگاه لندنی دامن می‌زند. 
دمبله که در طول دوران حضورش در بارسلونا موفق شد در 150 بازی 32 گل و 34 پاس گل به نام خودش ثبت کند، پیش از این در بروسیا دورتموند با توماس توخل همکاری کرده و این شانس چلسی برای جذب او را افزایش می‌دهد.

دیدگاه‌ها