کد خبر : 1826867 | 09 خرداد 1401 ساعت 11:55 | 33K بازدید | 1 دیدگاه

مازیار زارع واقعا خوش قلب است

کریمی: از حضور مرادمند و یزدانی استقبال شد ولی...

صعود ملوان به لیگ برتر قطعی است و طرفداران قوی‌های سفید انزلی این روزها از خوشحالی سر از پا نمی‌شناسند.

کریمی: از حضور مرادمند و یزدانی استقبال شد ولی...

به گزارش"ورزش سه"، سعید کریمی دفاع ثابت ملوان که مازیار زارع در فصلی که رو به اتمام است حساب ویژه ای روی او باز کرده بود در مورد پیروزی تیم‌شان مقابل ماشین سازی و قطعی شدن صعود به لیگ برتر گفت: دیدار این هفته برای ما بسیار مهم بود چرا که باید پیروز می‌شدیم و از طرفی نیز نیم نگاهی به نتیجه دیدار آرمان گهر داشتیم تا صعودمان را قطعی کنیم. خدا را شکر اتفاقات جوری رقم خورد که توانستیم راهی لیگ برتر شویم.
او در مورد حضور پرشور هوادارانشان در بازی خارج از خانه ادامه داد: در دیدار آخر حدود ۱۰۰۰ نفر از هواداران مسیر حدودا ۸ ساعته انزلی تا تبریز را طی کردند تا ملوان را تشویق کنند. شور و شوق و آتش‌بازی هواداران در ورزشگاه خوشبختانه بعد از هر پیروزی چه در داخل و چه خارج از خانه اتفاق می‌افتد و به نظرم این حرکت خاص و ویژه‌ای است که هواداران خوب ملوان انجام می‌دهند.
مدافع ملوان در مورد اعتماد مازیار زارع به او و اینکه از دو بازیکن استقلال استفاده نکرد توضیخ داد: مجموعه تیم از حضور مرادمند و یزدانی در انزلی استقبال کردند اما شرایط روحی این دو بازیکن باعث شد که به کار گرفته نشوند. از طرف دیگر از مازیار زارع بابت حمایت از ثبات در خط دفاع تیم واقعا سپاسگزارم چرا که ما ۴ دفاع وسط داشتیم و عملکرد خوبی نیز در طول فصل ثبت کردیم.
وی در مورد اینکه چقدر شانس برای قهرمانی ملوان قائل است گفت: بنده در اول فصل نیز قول قهرمانی را به هواداران تیم دادم. دو بازی آینده برای ما بسیار مهم است و برای برد به میدان می‌رویم. البته ما ماموریت اول که صعود بود، انجام دادیم و دومین ماموریت یعنی قهرمانی لیگ یک را که خواسته اصلی هواداران است، امیدوارم به مردم انزلی تقدیم کنیم.
بازیکن ملوان در مورد تجربیاتی که کنار مازیار زارع کسب کرده توضیح داد: آقا مازیار انسانی فوق‌العاده است و من خیلی خوشحالم بعد از مصدومیت وحشتناکی که فصل قبل داشتم آقای زارع به بنده اعتماد کرد، امسال توانستم شاگرد ایشان باشم و خوشحالم که در خدمت چنین فرد خوش‌قلبی هستم.
کریمی یادآور شد: از هواداران ملوان بسیار متشکرم، آن‌ها چه در داخل خانه و چه خارج از خانه ما را حمایت کردند و اگر نبودند این نتایج رقم نمی‌خورد.

دیدگاه‌ها