کد خبر : 1826873 | 09 خرداد 1401 ساعت 12:14 | 10.9K بازدید | 8 دیدگاه

سیدصالحی: باید ششم می‌شدیم، به ناحق سقوط کردیم!

سرپرست تیم سقوط‌کرده شهر خودرو معتقد است اشتباهات داوری ضربات جبران‌ناپذیری به این تیم زد.

سیدصالحی: باید ششم می‌شدیم، به ناحق سقوط کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی سیدصالحی سرپرست تیم شهرخودرو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه درباره سقوط این تیم به لیگ آزادگان گفت: همه دیدند تیمی که مستحق سقوط نبود و باید در جدول رده بندی رتبه ششم و هفتم را کسب می کرد، به لیگ یک رفت. تیمی که غریب بود و یک سر و گردن بهتر از تیم‌های بالاتر از خود بازی می کرد و کیفیت لازمه را داشت. ولی اشتباهات و حاشیه هایی که از ابتدای فصل برای ما ایجاد کردند، باعث شد تیم خوب ما سقوط کند. جوانانی که از کیفیت بالایی برخوردار بودند، به ناحقی به لیگ یک رفتند.

او گفت: شما اشتباهات داوری مقابل پرسپولیس را ببینید. خطای پنالتی که دقیقه 80 برای ما نگرفتند. در بازی با استقلال، تراکتور و پیکان بازیکنان حریف اخراج نشدند. در دیدار با هوادار یک گل آفساید دریافت کردیم. تمام این مشکلات در 29 هفته دست به دست همدیگر داد تا این اتفاقات رقم بخورد.

وی ادامه داد: من از اول فصل با این تیم بودم. مشکلات ما از بازی با مس رفسنجان شروع شد و این تیم برای بازی نرفت. کسانی که بالای سر این تیم بودند، مسئول هستند و باید جوابگو باشند. حق یک مشت جوان بی ادعا خورده شد. تیمی که تنها، غریب و بی کس و کار بود، به لیگ یک سقوط کرد.

وی درباره اخراج از کنار زمین نیز پاسخ داد: ما حق تیممان را خواستیم. داور چهارم به داور بازی اعلام کرد من حرفی را به زبان آورده ام در حالی‌که چنین نبود. فردا در برنامه های فوتبالی می گویند پنالتی ما گرفته نشد، ولی چه فایده؟ من فقط می خواهم بدانم چه کسی جواب اشک بازیکنان تیم ما را می دهد؟ آن افرادی که اول فصل آمدند و سر تیم ما را بریدند و برایمان حاشیه درست کردند. در این شرایط سخت، برایمان حواشی ایجاد کردند که نتوانیم اسپانسر بگیریم چون می گفتند دارند تیم را از اینها می گیرند.

1692455


سرپرست شهر خودرو خاظر نشان کرد: همه تیم ها در استادیوم امام رضا (ع) بازی کردند ولی ما باید در ورزشگاه ثامن به میدان می رفتیم. تمام تیم های لیگ برتری بدون استثنا از سوی هیئت فوتبالشان حمایت می شدند به‌جز تیم شهر خودرو. به این دلیل قصد داشتیم جلوی ناحقی بایستیم ولی به مذاق یک سری از آقایان خوش نیامد.

وی گفت: در این مدت تیم هایی که از دسته یک به لیگ برتر می رفتند، شاید گفته می شد ضعیف هستند و نتایج خوبی کسب نکردند. ولی ما تیم بسیار خوبی داشتیم. حواشی بیرون از زمین، اتفاقات و اشتباهات داوری تیم ما را بیچاره کرد.

سیدصالحی درخصوص اینکه آیا حمیداوی فصل آینده تیمداری خواهد کرد یا نه، پاسخ داد: باید در این خصوص صحبت کنیم. ولی روی من با آن دسته از تماشاگرنماهایی است که در فضای مجازی اسیر یک سری افراد معلوم الحال شدند و تیم را به حاشیه بردند. من آنها را به خداوند واگذار می کنم. یک سری افراد آمدند و هنوز در فوتبال هستند ولی ضربه خودشان را به تیم خوب شهر خودرو زدند.

سرپرست تیم شهرخودرو در پایان گفت: تمام تلاشمان را کردیم تا بتوانیم از اعتبار فوتبال مشهد دفاع کنیم. ولی نشد. الآن نیز فضای مجازی از فحاشی به من و آقای حمیداوی پر شده است. کسانی که این صحبت ها را مطرح کردند، به خداوند واگذار می کنم. اگر من به عنوان مدیر این تیم چیزی از افرادی که این بلاها را سر تیم آوردند ببینم، پته هایشان را روی آب می ریزم و اجازه نمی دهم در این فوتبال حضور داشته باشند.

دیدگاه‌ها