کد خبر : 1826879 | 09 خرداد 1401 ساعت 12:39 | 13.5K بازدید | 8 دیدگاه

سنگین‌ترین شکست سپاهان پس از ۱۶۳۶ روز

در پنج سال گذشته هیچ تیمی موفق نشده بود با سه گل سپاهان را شکست بدهد.

سنگین‌ترین شکست سپاهان پس از ۱۶۳۶ روز

به گزارش ورزش سه، شاگردان محرم نویدکیا در فاصله یک هفته تا پایان لیگ‌ برتر با اختلاف ۳ گل مقابل شاگردان نکونام شکست خوردند؛ این نتیجه در شرایطی بود که سپاهان در سال‌های گذشته چنین باخت‌هایی را کمتر در کارنامه خود داشت.

تیم پرمهره اصفهانی در سال‌های اخیر همیشه یکی از مدعیان قهرمانی لیگ ایران بوده و به‌ندرت شکست سنگین مقابل حریفان‌شان را تجربه کرده‌اند. آخرین شکست سپاهان با ۳ گل اختلاف، به دو فصل پیش برمی‌گردد؛ فصل ۹۹-۹۸ آن‌ها مقابل پرسپولیس ۳-۰ بازنده شدند اما همه به یاد دارند که نتیجه آن بازی نه در زمین، بلکه توسط کمیته انضباطی تعیین شد و شاگردان قلعه‌نویی- سرمربی وقت سپاهان- از ورود به زمین بازی امتناع کردند و به همین دلیل بازنده معرفی شدند.

1717868


از آخرین شکست ۳-۰ سپاهان که در زمین بازی رقم خورده، تا شکست برابر فولاد، ۱۶۳۶ روز فاصله است. در هفته پانزدهم فصل ۹۷-۹۶، زردپوشان اصفهان که تیمی ناامیدکننده داشتند، با ۳ گل از استقلال شکست خوردند. سپاهان در پایان آن فصل، روی پله چهاردهم جدول ایستاد و به سختی از سقوط گریخت.

مرور این آمارها نشان می‌دهد کاری که جواد نکونام و شاگردانش مقابل سپاهان انجام دادند، چه اندازه مهم بوده است. فولاد با این پیروزی، شانس دوم شدن را از سپاهان گرفت و جایگاه چهارمی خودش در جدول لیگ را هم تثبیت کرد.

دیدگاه‌ها