کد خبر : 1826884 | 09 خرداد 1401 ساعت 12:52 | 39.3K بازدید | 8 دیدگاه

تاوان سقوط؛ حمله هواداران به زمین با چماق! (عکس)

سقوط سنت اتین از لیگ یک فرانسه خشم هواداران این تیم را به‌همراه داشته است.

تاوان سقوط؛ حمله هواداران به زمین با چماق! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سنت اتین شب گذشته در دیدار پلی‌آف برابر اوسر شکست خورد تا به لیگ پایین‌تر سقوط کند. 
این تیم که 10 قهرمانی لیگ فرانسه را در کارنامه دارد پس از 18 سال حضور مداوم در این رقابت‌ها سقوط کرده و اوسر نیز پس از 10 سال دوری از لیگ فرانسه توانست بار دیگر به این رقابت برگردد. 
آنها در دیدار رفت به تساوی 1-1 رسیده بودند و در نهایت بازی برگشت در وقت قانونی هم با تساوی 1-1 به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم حاضر در لیگ فرانسه باشد و این اوسر بود که موفق شد در این بازی به پیروزی برسد. 

 

1717874


همین باخت خشم شدید هواداران سنت اتین را به‌همراه داشت و آنها پس از آخرین ضربه پنالتی وارد زمین شدند و در حالی‌که چوب و میله در دست داشتند اقدام به ضرب و جرح بازیکنان و آسیب زدن به تمامی اموال ورزشگاه کردند. 

 

1717875


آنها به همین هم اکتفا نکردند و مواد محترقه و آتش‌زای بسیاری را در زمین انداختند که دود بسیاری را ایجاد کرده و حتی کار را برای اقدام نیروهای پلیس و خروج بازیکنان از زمین دشوار کرد، هرچند آنها در نهایت توانستند با اسکورت نیروهای پلیس وارد رختکن شده و از این مهلکه جان سالم ببرند. 

 

1717876


صحنه‌های زشت و عجیبی که در زمین بازی رقم خورد باعث شد نیروهای پلیس وارد عمل شده و از گاز اشک آور و باتوم برای دور کردن تماشاگرانی که وارد زمین شده بودند استفاده کند اما آنها حتی به اتاق کنفرانس باشگاه نیز راه پیدا کردند و پس از آن نیز درگیری بیرون از ورزشگاه ادامه پیدا کرد.
این باشگاه پیش از این بارها به دلیل مشکلاتی که هوادارانش در این فصل ایجاد کرده بودند جریمه شده بود و در بازی روز گذشته نیز یکی از جایگاه‌های این ورزشگاه به دلیل اتفاقاتی که ماه گذشته برابر موناکو رخ داده بود بسته بود و هواداران اجازه حضور در این جایگاه را نداشتند.

دیدگاه‌ها