کد خبر : 1826944 | 09 خرداد 1401 ساعت 17:32 | 47.7K بازدید | 7 دیدگاه

همیشه سعی کردم اخلاق‌مدار باشم؛

پیام احساسی گلر نفت MIS قبل از استقلال

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان ساعاتی پیش از شروع دیدار با استقلال یک پیام خطاب به هواداران این تیم منتشر کرد.

پیام احساسی گلر نفت MIS قبل از استقلال

به گزارش "ورزش سه"، مسعود پورمحمد که سابقه صعود به لیگ برتر همراه با نفت مسجدسلیمان را در کارنامه دارد و قبل از شروع فصل جاری نیز تصمیم گرفت این تیم را به جای آلومینیوم اراک انتخاب کند، حالا در پیامی نسبت به اتفاقات اخیری که برای او در این تیم رخ داده، واکنش نشان داد و البته پیام او به گونه‌ای است که خبر از جدایی‌اش از جمع نفتی‌ها می‌دهد.

هفته گذشته و پس از اینکه نفت مسجدسلیمان به تساوی برابر صنعت نفت آبادان رسید و بقای آنها در لیگ برتر قطعی شد، مسعود پورمحمد پس از اینکه قصد داشت میرهادی میرجوان را از جدال لفظی با تماشاگران نفتی جدا کند، با واکنش عجیب داریوش حسنپور، سرپرست تیم نفت MIS مواجه شد و یک سیلی خورد، اما از آن روز تاکنون واکنشی به این اتفاق نشان نداده بود.

اکنون پورمحمد قبل از شروع آخرین مسابقه فصل نفت MIS برابر استقلال، خطاب به مسجدسلیمانی‌ها نوشته است:

«بعد از گذشت ۱۵ سال از حضور من در سطح اول فوتبال ایران و تیم‌های مختلف کشور همچون ملوان، پاس، پارس جنوبی و ...که همه این تیم‌ها از هواداران متعصب و با غیرتی برخوردار بودند، اما برای من همیشه تیم نفت مسجدسلیمان حسابش از بقیه تیم ها جدا بود.چرا؟ چون من با این تیم زندگی کردم، اشک ریختم، خندیدم… با شما هوادارها که هیچ‌چیزی جز خوبی، مردانگی و حمایت از بنده، چه در سال صعود به لیگ برتر و چه امسال که متاسفانه بنابر دلایل متعدد فقط توانستیم جشن بقا بگیریم، ندیدم.
مطمئنا حق شما خیلی بیشتر از این‌هاست که فقط با ماندن تیم در لیگ برتر خوشحال شوید.
در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود همواره سعی کردم اخلاق‌مدار باشم و هیچ حاشیه و درگیری برای خود و هم‌تیمی‌هایم ایجاد نکنم که خدا را شکر تا به اینجای کار توانستم در پیشگاه خداوند و جامعه فوتبال سربلند باشم.
بعد از صعود به لیگ برتر علی‌رغم میل باطنی خود نتوانستم در تیم حضور داشته باشم و روزی که از این شهر رفتم با خودم گفتم که من باید با شماها در لیگ برتر هم خاطرات و اتفاقات خوب را رقم بزنم؛ زمانی که ابتدای فصل از تیم محبوبم به بنده پیشنهاد داده شده، با وجود مبالغ بالاتری که از تیم‌های دیگر(با سند و مدرک عرض می‌کنم) و به قیمت دوری از خانواده و خیلی مشکلات دیگر بدون هیچ درنگی پاسخ مثبت دادم و دوباره به تیم خودم برگشتم.
تمام توان و وجودم را برای تیم در زمانی که بازی کردم، گذاشتم و در روزهایی که نبودم، دعا کردم.
هیچ منتی هم نیست چون این نانی که بر سر سفره خانواده‌ام، می‌برم باید حلال باشد. خیلی حرف‌ها در دل من هست که نمی‌توانم بگویم.
فقط و فقط به احترام تیم نفت مسجدسلیمان و هواداران واقعی این تیم سکوت اختیار می‌کنم که در این مواقع حساس و مهم خدشه‌ای به اعتبار تیم وارد نشود.
در آخر تشکر ویژه‌ای دارم از تمام شما عزیزان دل که همیشه در قلب من جای دارید. به امید روزهای خوب و بهتر برای شهر مظلوم و ستم دیده مسجد سلیمان و تیم ریشه‌دار و مردمی‌اش.»

دیدگاه‌ها