کد خبر : 1826952 | 09 خرداد 1401 ساعت 19:03 | 28.6K بازدید | 13 دیدگاه

محمودی: رای کمیته انضباطی عادلانه خواهد بود

سرپرست تراکتور می‌گوید حکم کمیته انضباطی عادلانه خواهد بود.

محمودی: رای کمیته انضباطی عادلانه خواهد بود

به گزارش ورزش سه، کاظم محمودی سرپرست تراکتور پس از ترک ساختمان فدراسیون فوتبال گفت: در این جلسه ما به‌عنوان باشگاه تراکتور مستندات و دلایل خود را به کمیته انضباطی ارائه کردیم و قرار بر این شد که در اسرع‌وقت کمیته انضباطی رای خود را صادر کند و مشکل دیگری پیش نیاید.

او در مورد زمان ابلاغ رای عنوان کرد: من فکر کنم تا پایان هفته رای به اطلاع همه برسد.

محمودی درباره مسائل مطرح شده در جلسه گفت: اگر اجازه بدهید در مورد مسائل مطرح شده صحبت نکنیم چون اکثر صحبت‌ها محرمانه بوده. اما ما همه مستندات را عنوان کردیم و من فکر می‌کنم انشالله کمیته انضباطی بهترین رای را خواهد داد و عادلانه رفتار خواهد کرد.

معاون حقوقی تراکتور نیز درباره حکم احتمالی توضیح داد: با توجه به مستنداتی که ما ارائه کردیم و جوی که بر جلسه حکم فرما بود، به نظر من تا الان نتیجه‌ای مشخص نیست. هم از حیث سه امتیاز و هم سایر موارد. محرومیت هم که دستور موقت بود و باشگاه اعتراض کرد و به آن هم رسیدگی خواهد شد. در این جلسه هم از ارکان رسیدگی عادلانه، استماع است که این مهم انجام شد. امیدوارم ارکان دیگر هم انجام شود و رای عادلانه صادر شود.

محمدپور راجع به طولانی شدن جلسه اظهار داشت: تشخیص این موضوع با کمیته انضباطی است و من ورود نمی‌کنم. علت طولانی شدن جلسه این بود که ابعاد نهفته زیادی بود و مستندات زیادی داشتیم که در گزارش داوری اشاره نشده بود.

سرپرست تراکتور در مورد استیناف خواهی احتمالی تراکتور گفت: چون رای صادر نشده ما نمی‌توانیم از الان در مورد رای صحبت کنیم اما باید این حق را برای باشگاه تراکتور قائل شویم.

دیدگاه‌ها