کد خبر : 1828198 | 18 خرداد 1401 ساعت 13:12 | 88.6K بازدید | 23 دیدگاه

درویش:

آقای ماجدی! چرا حق پرسپولیس را ضایع می‌کنید؟

رضا درویش می‌گوید حکم فدراسیون فوتبال ناعادلانه بوده است.

آقای ماجدی! چرا حق پرسپولیس را ضایع می‌کنید؟

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص تصمیمات کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: از مسئولان کمیته انضباطی، سوال دارم که در بازی‌ای که همه جزییات و اتفاقاتش مشخص بوده است، ناظر و داور بازی، گزارشات خود را ارائه داده‌اند و مردم هم همه صحنه‌ها را از تلویزیون دیده اند، اولا؛ این همه تاخیر در صدور رای برای چه بوده است؟ دوما؛ وقتی پرسپولیس میهمان بوده و در هیچ اتفاقی دخیل نبوده و این همه سنگ خورده، چرا باید از یک بازی با تماشاگر محروم شود؟
وی افزود: ما واقعا ناامید شده‌ایم از مسئولان کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال. یک بار، سال قبل همچین رای‌ایی را برای بازی پرسپولیس - سپاهان صادر کردند که آن هم خیلی عجیب و یک‌طرفه بود و الان دوباره علیه پرسپولیس رای ظالمانه‌ای دادند.
درویش تصریح کرد: آقایان! دیوار کوتاه‌تر از پرسپولیس پیدا نکردید؟ چرا هواداران تیم‌های دیگر تخلف می‌کنند، پرسپولیس را محروم می‌کنید؟! شک نکنید که این پرونده را مستقیما به فیفا می‌بریم و آنجا مطمئن هستیم که حقمان را می‌گیریم. بعد می‌خواهیم ببینیم وقتی پرونده را به فیفا بردیم، آقایان فدراسیون خودشان خجالت‌زده نمی‌شوند؟ آبروی فوتبال ایران نمی‌رود؟ ما چاره‌ای جز این کار نداریم و شک نکنید که در مراجع بین‌المللی این پرونده را پیگیری می‌کنیم و از کمیته استیناف هم انتظاری نداریم چون ماشاءالله در فدراسیون، همه با هم هماهنگ هستند.
مدیر عامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: من تعجب می‌کنم از آقای ماجدی که چطور اجازه می‌دهند این اتفاقات در فدراسیون رقم بخورد. مگر می‌شود اینقدر راحت حق یک تیم در همه زمینه‌ها ضایع شود؟ ما خیلی حرف‌ها داریم و در موارد متعددی گله داریم از فدراسیون، ولی در این پرونده واقعا ذره‌ای کوتاه نمی‌آییم و حق پرسپولیس را می‌گیریم.
رضا درویش در ادامه گفت: همین کمیته انضباطی، یحیی گل‌محمدی را بخاطر ورود به زمین محروم کرد ولی مربی‌ای که قبل از دربی همین کار را انجام داده بود و به داور اعتراض کرده بود را نه تنها محروم نکرد بلکه احضار هم نکرد! خب این عدالت است؟ یا مثلا آمدند یک مربی را بخاطر شرکت نکردن در نشست خبری، جریمه کردند ولی یک مربی هست که اکثر نشست‌های خبری‌ را نرفته است و دستیارش را فرستاده ولی هیچ کاری با او نداشتند. وقتی می‌گویم یک تیم در همه زمینه‌ها مصونیت دارد بخاطر همین مسائل است.
مدیر عامل پرسپولیس در پایان افزود: آقایان کمیته انضباطی! رفتار و تصمیمات شما زیر نظر مردم و کارشناسان و هواداران است. ما که از شما ناامید شدیم و فقط دنبال گرفتن حقمان در فیفا هستیم.

دیدگاه‌ها