کد خبر : 1826953 | 09 خرداد 1401 ساعت 21:02 | 4.7K بازدید | 1 دیدگاه

زور ربیعی و حسینی به هم نرسید

پیکان ۱-مس ۱؛ متعادل و بدون ریسک تا خط پایان

پیکان تهران و مس رفسنجان در مسابقه‌ای که حساسیت خاصی نداشت تمام توان و انرژی خود را به‌کار گرفتند اما امتیازات تقسیم شد.

پیکان ۱-مس ۱؛ متعادل و بدون ریسک تا خط پایان

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته آخر لیگ برتر پیکان تهران میزبان مس رفسنجان بود. جایگاه ششمی مس پیش از این بازی تثبیت شده بود و آنها تغییری در جدول با هر نتیجه‌ای نمی‌کردند اما با این وجود بسیار پرتلاش ظاهر شدند.

پیکانی‌ها نیز که برای کسب رتبه تک رقمی می‌جنگیدند و این مسابقه برای آنها اهمیت بیشتری داشت نتوانستند مقابل تیم سرسخت ربیعی برتری خود را حفظ کنند. این مسابقه با سرعت بسیار بالا آغاز و دنبال شد و خودروسازان با پنالتی‌ای که لطفی گرفت و اوکلو گل کرد پیش افتادند.

در ادامه نیمه اول تلاش دو تیم ثمری نداشت تا پیکان برنده به رختکن برود‌. در ۴۵دقیقه دوم اما مس با توپ پر به زمین آمد و زیاد کردن فشار روی دروازه حریف روی یک ارسال و ضربه سر دقیق به گل دست یافت. در ادامه نیز تلاش‌های دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت و امتیازات این بازی تقسیم شد.

مس با این نتیجه ۴۵ امتیازی شد و در دومین سال حضور در لیگ برتر جایگاه قابل احترام ششمی را کسب کرد. پیکان بسیار جوان حسینی نیز ۳۶ امتیازی شد و باید برای دانستن جایگاه نهایی خود منتظر بازی‌های پنج‌شنبه بماند.

هفته سی‌ام لیگ برتر/  دوشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ساعت ۱۹/ ورزشگاه پاس قوامین 
تیم داوری: فرزاد منصوری، علیرضا طاهرخانی، اسماعیل احمدی، ایمان شاه ولی

ترکیب پیکان:
محمد ناصری، امیرحسین رنگرز جدی، بهروز نوروزی فرد، اسماعیل بابایی(۸۲-محمدحسین فلاح)، میلاد بدرقه، علی رمضانی، محمدعلی فرامرزی، پیمان رنجبری(۶۱- ابراهیم صالحی)، محمدمهدی لطفی(70- قاسمی نژاد)، غلامرضا ثابت ایمانی، تیتو اوکلو(۶۱-محمدمهدی محبی)

1718024

ترکیب مس رفسنجان:
داوود نوشی صوفیانی، عقیل کعبی، سیدمجید نصیری، مجید علیاری، فراز امامعلی، مهرداد رضایی، شاهین توکلی، میثم تیموری(۷۹- مهدی ترکمان)، حسن جعفری، سیدمهدی حسینی، محسن آذرباد(۸۲-گادوین منشا)

کارت زرد
مهرداد رضایی (۲۹)
محمدعلی فرامرزی (۳۸)
قائم اسلامی‌خواه (۳+۹۰)
حسن جعفری (۳+۹۰)

شرح گل:

پیکان یک - مس رفسنجان صفر (دقیقه ۳۲: تیتو اوکلو): محمد مهدی لطفی در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور به سود شاگردان حسینی پنالتی اعلام کند. اوکلو با اعتماد به نفس پشت توپ ایستاد و با ضربه‌ای دقیق توپ را در گوشه سمت راست نوشی صوفیانی جای داد.

پیکان یک - مس رفسنجان یک (دقیقه ۶۰: حسن جعفری): سانتر دقیق و خوب از سمت چپ تیموری رو سر حسن جعفری به‌خوبی سوار شد تا مس کار را به تساوی بکشاند.

*اتفاق ویژه: گرچه بازی از حساسیت زیادی برخوردار نبود اما نیمکت و بازیکنان دو تیم بسیار جدی بازی می‌کردند و اعتراضات نیمکت نشینان و درگیری‌های بازیکنان کار قضاوت را برای داور سخت کرده بود.

*بهترین بازیکن: حسن جعفری، بازیکن مس رفسنجان در این بازی عملکرد خوبی داشت و با یک ضربه سر عالی کار را به تساوی کشاند. اگرچه بازیکنان پیکان نیز در این مسابقه تمام توان خود را برای پیروزی به کار گرفتند و شایسته تقدیر هستند.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۱: ضربه پنالتی برای پیکان با خطای رضایی بر روی محمد مهدی لطفی اعلام شد.

دقیقه ۳۴: ضد حمله زیبا و پرسرعت پیکان در این دقیقه رخ داد و شوت علی رمضانی در دو مرحله توسط گلر مس مهار شد.

دقیقه ۶۶: شوت مهدی حسینی از پشت محوطه از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: حرکت ترکیبی عالی پیکانی‌ها یک موقعیت فوق العاده را برای آنها ساخت اما ضربه آخر محبی توسط نوشی صوفیانی راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۵: فرصت خطرناک برای پیکان به دست آمد که ضربه سر مهاجم این تیم در دومرحله توسط نوشی صوفیانی مهار شد.

1718025

حاشیه:

*گادوین منشا در شرایطی خود را برای عنوان رسمی آقای گلی مهیا می‌کند که مقابل تیم اسبق خود نیمکت نشین شده است.

*فائز الرشیدی گلر عمانی مس پس از شکست هفته پیش مس در این بازی نیمکت نشین شده است.

*مهرداد رضایی با انجام یک خطای بی دلیل در زمین حریف اولین کارت بازی را دریافت کرد.

*فرامرزی با زدن به زیر توپ پس از اعلام خطا به سود مس با کارت زرد جریمه شد.

*محمد ناصری، دروازه‌بان پیکان در طول نیمه اول با مصدومیت چند بار روی زمین افتاد.

*مجتبی حسینی در دقایق پایانی با اعتراض شدیدی از بازیکن خودش می‌خواست محکم بازی کند.

دیدگاه‌ها